به گزارش اخبارپول، در دنیای کسبوکار امروزی، مشتریان به دنبال خدمات عالی با بهترین کیفیت و در مقابل بانکها و مؤسسات مالی به دنبال کسب سود بیشتر و کاهش هزینهها هستند. این دو رویکرد در ظاهر دارای تضاد؛ اما همزاد یکدیگرند و بانکها باید به هردوی اینها توجه لازم را داشته باشند؛ بنابراین، شاید مهمترین چالش برای بانکها و مؤسسات مالی، ایجاد تعادل همزمان میان این دو باشد. با مدیریت تجربه مشتری ، بانکها نهتنها به رضایت حداکثری مشتریان دست مییابند؛ بلکه میتوانند افزایش سود و حداقل هزینهها را نیز برای خود فراهم آورند.
در این شماره از نشریه میخوانیم:
مطلب سیدمحمد حسین استاد سردبیر نشریه در خصوص شیوه خدمت روابط عمومی دیجیتال به بانکداری دیجیتال
پورسعید: مهم ترین دغدغه بانکها، ارتقای امنیت حساب های مشتریان است
معاون عملیات بانکی: نقش کلیدی بانکها در نهادینه سازی مسئوولیت اجتماعی در جامعه
معاون فناوری اطلاعات: رمز کارتهای بانکی یکبار مصرف می شود
با عقد تفاهم نامه با اتحادیه بارفروشان تهران عملیاتی شد؛ گام بلند بانک ایران زمین در زمینه تولید، اشتغال، صادرات و واردات
قائم مقام بانک درمراسم عقد تفاهم نامه با اتحادیه بارفروشان: به زودی جزو پنج بانک خصوصی برتر کشور خواهیم بود
مدیر امور تحقیق و توسعه: ارتقای تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین
گزارش اخبار استانها، مقاله، پرونده
مصاحبه با مدیران موفق
ایران شناسی، سلامت، بانکهای جهانی و ایران زمین در رسانه ها….
برای دریافت متن کامل شماره ۲۰ نشریه ارتباط ایران زمین کلیک کنید…..