به گزارش اخبارپول، ابوطالب قرهچماقلو همکاری میان بانک و بیمه را انتفاع طرفین اعلام کرده و افزود: ورود بانک تجارت به عنوان یکی از سهامداران اصلی به این عرصه در عین حال که به گسترش سهم بازار تجارتنو منجر خواهد شد فرصت بسیار مناسبی جهت جذب منابع مالی بیمهگذاران در بانک تجارت از طریق توسعه فعالیت دست اندکاران حوزه بازاریابی بانک و بیمه نیز است.
وی اظهار کرد: از طرفی درکنار دستیابی به منافع کارمزدی حاصل از عملیات بیمهگری درحیطه مشتریان بانک، این امکان وجود دارد که با تلاش بخش بازاریابی بانک و بیمه، حجم قابل ملاحظهای از حق بیمه پیش بینی شده سال ۹۹ در بانک جذب شود، همچنین فرصت مغتنمی ایجادخواهدشد تا فعالان حوزه شبکه فروش، بازاریابی و سوپرمارکت مالی بانک بتوانند از محل کارمزد کسب درآمد کنند که بازاریابی بیمههای عمر نمونه بارز آن است.
معاون توسعه بازار و شبکه فروش با تاکید بر اینکه دستاورد هیئت مدیره و تیم اجرایی فراتر از تکالیف محوله است بر توانمندی مجموعه بیمه تجارتنو در ارائه خدمات اشاره کرده و گفت: بنابر آمار بیمه مرکزی حدود ۵۰ درصد از پروندههای سیل در این شرکت تشکیل و خسارت آنها پرداخت شد. این توانمندی همراه با سرعت در کارشناسی و پرداخت خسارت ملاک ارزشمندی برای ارزیابی تجارتنو است که میتواند تبلیغ موثری در معرفی این شرکت به مشتریان باشد.