به گزارش اخبارپول، در این نشست سرپرست مدیریت راهبری فروش بیمه رازی بر رویکرد فروشهای الکترونیکی به جای فروشهای سنتی با استفاده از آخرین مدلهای کسب و کار تاکید کرد و گفت: “صنعت بیمه در حال حاضر با یک تغییر استراتژی و آرایشی در فروش روبرو است که ناشی از ورود پلتفرمها و پدیده های نوظهور الکترونیکی است و شرکتهایی که نتوانند خود را با این موضوع وفق دهند از گردونه رقابت خارج خواهند شد.”
در ادامه همایش یکی از اساتید این موضوع درباره پلتفرم های فروش مطالبی را ارئه کردند و در پایان، نمایندگان؛ سوالات، دیدگاهها و نظرات خود را مطرح کردند.