به گزارش اخبارپول، به اعتقاد مدیران همراه کارت، شیوههای جذب کاربر و تبلیغات مربوط به آن باید به صورت هدفگیری شده انجام شود. به این معنی که بتوان اپلیکیشن را به افرادی معرفی کرد که به آن نیاز دارند. بر این اساس تبلیغات گسترده (نظیر تبلیغات تلویزیونی) اثربخشی لازم را نداشته و باعث ریزش کاربران میشود. علاوه بر این، به گفته مسئولین همراهکارت، کیفیت محصول آنها باعث شده که کاربران پس از نصب اپلیکیشن به صورت پیوسته از آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است، که همراه کارت با میانگین امتیاز ۴.۶ در کافه بازار و گوگلپلی، از محبوبترین اپلیکیشنهای انتقال پول در دستهی اپلیکیشنهای مالی و بانکی در استورهای اندرویدی است. علاوه بر این، همراه کارت بیش از یک سال است که در رده اول اپلیکیشنهای مالی ایرانی در گوگلپلی قرار دارد.