بانکخبر

اختصاص ۷میلیارد ریال جایزه نقدی برای پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک صادرات

به گزارش اخبارپول، در این طرح شاخص‌های رسوب منابع و برآیند درآمد و هزینه پذیرندگان (POS) در طول مدت زمان اجرای طرح نقش تعیین‌کننده‌ای در اجرای مطلوب آن ایفا می‌کند.

در این طرح، پذیرندگان براساس حداقل (مجموع مبالغ تراکنش‌های پایانه فروش و میانگین منابع کل حساب‌های خود بغیر از حساب بلندمدت) در طول مدت زمان اجرای طرح مشمول دریافت امتیاز بدون سقف امتیازی و شرکت در قرعه‌کشی می‌شوند.

بانک صادرات ایران در راستای بهینه‌سازی سیستم‌های مخابراتی خود از سال گذشته با تجهیز نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مورد نیاز، تلاش ویژه‌ای برای بالا بردن سرعت انجام تراکنش در پایانه‌های فروش به کار برده که با همکاری شرکت مخابرات در برخی مناطق کشور تا ۴۰ درصد و در برخی مناطق تا ۸۰ درصد بر سرعت انجام تراکنش‌ها افزوده شده است.

میانگین زمان تراکنش در ۸۰ درصد مناطق تحت پوشش شرکت در سراسر کشور، به ۵/۵ ثانیه ارتقا یافته و تجهیزات سخت‌افزاری لازم برای ظرفیت‌سازی و ارتقای سه برابری توان پردازش تراکنش‌ها، و در نتیجه رضایت‌مندی مشتریان بانک صادرات ایران و دست‌یابی به اهداف مورد نظر سال ۹۸ انجام شده و برای پاسخگویی به نیاز و درخواست مشتریان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

همچنین، در راستای کاهش زمان حضور تکنسین‌ها در زمان اعلام خرابی و پشتیبانی ضروری (EM) از پایانه‌های فروش در جهت بالا بردن میزان رضایت‌مندی مشتریان تلاش‌های مطلوبی صورت‌گرفته و برای رفع نیازهای مشتریان آمادگی‌های ویژه‌ای در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا