به گزارش اخبارپول، محمد رضا حسین زاده با بیان این که نباید در یک شعاع کم، چندین شعبه بانک وجود داشته باشد، اظهار کرد: در روزگاری که بانکداری الکترونیکی توسعه یافته و نمونه های پیشرفته آن در بانک ما وجود دارد، حبس منابع در قالب شعبه منطقی نیست.
وی گفت: می توان با ادغام شعب همجوار، در مناطقی که بانک ملی ایران حضور کمتری دارد شعبه ایجاد کرد و یا از منابع آزاد شده برای افزایش قدرت خدمات رسانی به مشتریان استفاده کرد.
حسین زاده همچنین با بیان این که «سوددهی» از مهمترین شاخص های ارزیابی عملکرد شعب است، افزود: طبیعی است که با ادغام چند شعبه زیانده، می توان همزمان با حفظ کیفیت خدمت رسانی به مشتری، شعبه را به سوددهی رساند.