بیمهخبر

راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

به گزارش اخبارپول، نرم‌افزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان ویژه وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری، تمایز در ارائه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت برشمرد و اظهار کرد: تمرکز بر مشتری‌مداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذی‌نفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه‌ هدف است.

وی تاکید کرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان می‌تواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا