به گزارش اخبارپول، مشتریان بانک سامان برای استفاده از این خدمت غیر حضوری کافی است رمز اول و دوم تلبانک خود را از شعبه دریافت کنند و ازاینپس بدون مراجعه به شعب سامان و فقط از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان مرکز خدمات تلبانک خدمات بانکی و مشاورهای دریافت کنند.
همچنین مشتریان از طریق تلبانک ضمن دریافت اطلاعات بانکی، خدماتی مانند افتتاح سپرده جدید، انتقال وجه سپردهای، انتقال بینبانکی، انتقال وجه باکارت، مسدودی کارت، مسدود کردن و ثبت مبلغ چکهای صادره و… را انجام دهند.
بر این اساس، ورود اولیه و استفاده از خدمات درگاه تِلبانک نیازمند ورود شماره مشتری و رمز تلفنبانک ( رمز اول تلفنبانک) از سوی مشتری است که از طریق صفحهکلید تلفن امکانپذیر است.
قابل ذکر است تمامی خدمات درگاه تِلبانک پس ورود صحیح شماره مشتری و رمز اول تلبانک به مشتری ارائه میشود؛ اما اجرای نهایی برخی از خدمات تِلبانک و در مرحله تأیید، مستلزم ثبت رمز دوم تلبانک یا رمز دوم کارت توسط مشتری است.
همچنین علاقهمندان به استفاده از این خدمات میتوانند از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند.