بانکخبر

یازدهمین صندوق امانات بانک توسعه تعاون در بندرعباس افتتاح شد

به گزارش اخبارپول، نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون، توسعه کمی و کیفی خدمات در کسب‌وکار بانکی را تنها راه امکان برقراری ارتباط با مشتریان و حفظ و نگهداری آنان و درنهایت جلب رضایتمندی مشتریان دانست و دراین‌باره اظهار کرد: اگرچه بانک‌ها از حیث کارکرد و رویکرد باهم تفاوت‌هایی دارند ولیکن از حیث خدمات بانکی از اشتراکاتی برخوردار می‌باشند که تفاوت اصلی درواقع به نوع کیفیت خدمات و رفتار حرفه‌ای کارکنان برمی‌گردد.

وی افزایش و تنوع خدمات را بر محوریت منطق و عقلانیت یک راهکار اساسی برای بزرگ شدن و توسعه کسب‌وکار قلمداد کرد و دراین‌باره یادآور شد: خوشبختانه بانک توسعه تعاون در طی این سال‌ها از یک‌روند روبه رشد در همه زمینه‌ها برخوردار شده است.

نجفی، توسعه کمی و کیفی بانک توسعه تعاون را در امر تجهیز، تخصیص، کیفیت منبع، افزایش خدمات بانکداری الکترونیک و تنوع محصولات و خدمات باکیفیت منابعو رویکرد بر درک واقع‌بینانه از نیاز مخاطبان را از دیگر دستاوردهای بانک توسعه تعاون قلمداد کرد و دراین‌باره اضافه کرد: بانک توسعه تعاون با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود توانسته است تاکنون بیش از ظرفیت به بخش‌های مختلف اقتصادی خدمات‌رسانی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا