
به گزارش اخبارپول، از این پس مشتریان سامان میتوانند ضمن برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز خدمات «تِلبانک» خدمات مختلفی مانند افتتاح سپرده جدید، پرداخت قبوض، انتقال وجه داخلی و شتابی، مسدودی کارت و… را دریافت کنند.
بر اساس این گزارش، خدمت مورد نظر مشتریان در این درگاه، به صورت ترکیبی از امکانات تلفنی و گفتگوی مستقیم با بانکداران انجام میشود، بنابراین برای تایید هویت مشتری ارایه خدمات با وارد کردن شماره مشتری و رمز تلفنبانک از سوی مشتری در صفحهکلید تلفن ممکن خواهد بود.
گفتنی است، علاقه مندان برای دریافت خدمات از مرکز ” تِلبانک” می توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ ازطریق تماس با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ و ارتباط با سر شماره ۳ اقدام کنند.