بانکخبر

نشست های تلفنی حوزه های مالی و پشتیبانی بانک رفاه با مشتریان

به گزارش اخبارپول، در این نشست ها که ۲۳ و ۲۴ دی ماه سال جاری در محل مرکز ارتباطات مردمی و پاسخگویی بانک رفاه برگزار شد، سیدی مدیر امور مالی و سلیمیان مدیر امور پشتیبانی و رؤسای اداره های ذی ربط آنها طی دو ساعت نشست و گفت وگو مستقیم با مشتریان، به مسائل و چالش های جاری بانک در حوزه های مذکور پاسخ گفتند.

شایان ذکر است، این نشست ها برای سایر حوزه های عملیاتی بانک رفاه نیز برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا