بانکخبر

نشست های تلفنی بانک رفاه با مشتریان

در پی برگزاری سلسله نشست های مدیران ستادی و عملیاتی بانک با مشتریان، چهارمین و پنجمین دوره این نشست ها با هدف بررسی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات حوزه های حقوقی و مطالبات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، در این نشست ها که ۱۷ و ۱۸ دی ماه سال جاری در محل مرکز ارتباطات مردمی و پاسخگویی بانک رفاه برگزار شد، عمید مدیر امور حقوقی و مطالبات و حجاری مدیر امور فناوری اطلاعات و رؤسای اداره های ذی ربط آنها طی دو ساعت نشست و گفت وگو مستقیم با مشتریان، به مسائل و چالش های جاری بانک در حوزه های مذکور پاسخ گفتند.

قابل ذکر است این نشست ها برای سایر حوزه های عملیاتی بانک رفاه نیز برگزار خواهد شد.

*بیشتر بخوانید

انتصاب در بانک رفاه

پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا