
به گزارش اخبارپول، طرح گفتگوی تلفنی مدیران ارشد بانک انصار با گفتگوی مدیرکل بازاریابی در تاریخ ۱۸ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱٫۳۰ آغاز و در تاریخ ۹ دی ماه سال جاری در بازه زمانی مشابه به اتمام میرسد.
در این طرح که در راستای اجرای راهبرد مشتری گرایی بانک انصار به منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ و افزایش سهم بانک از بازار سپرده ها صورت میگیرد، نراقیان مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سئوالات مشتریان پاسخ گفته و در آخرین روز نیز محمدی شاهرودی رییس دفتر امورفقهی بانک انصار با متقاضیان گفتگو خواهد کرد.
برهمین اساس، طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد در ۴ سال گذشته باموفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان وعموم مردم سئوالات خود را از فروتن قائم مقام بانک، معاونین و مدیران کل مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند.
گفتنی است، این طرح بر اساس جدول پیوست اجرا شده و متقاضیان می توانند با معاونین و مدیران کل بانک در تاریخ و زمان تعیین شده از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ مرکز خدمات مشتریان گفتگو کنند.
