
به گزارش اخبارپول، پس از ارزیابی های شرکت مذکور از ۲۹ اداره ستاد مرکزی، دو شعبه مستقل، سه مدیریت شعب مناطق تهران، مدیریت شعب استان های فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، هرمزگان و خراسان رضوی و ۲۹ شعبه ممتاز و درجه یک تابعه، بانک رفاه موفق به کسب گواهینامه های بین المللی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 و سیستم مدیریت کیفیت-رضایت مشتری-راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان ها ISO10002:2014 شد.
بر اساس این گزارش ممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت بانک رفاه با استفاده از روش نمونه برداری و با هدف حصول اطمینان از انطباق فرایندها با استانداردهای مرجع و اهداف و استراتژی های کلان بانک انجام شد.