بانکخبر

مدیران بانک رفاه تلفنی به سوالات مشتریان پاسخ دادند

به گزارش اخبارپول، در این نشست مدیران عملیاتی بانک رفاه در استان تهران پاسخگوی مسائل مشتریان این استان شدند و راهکارهای لازم را ارائه دادند.

برهمین اساس، بانک رفاه برگزاری نشست تلفنی با مشتریان را در سایر حوزه های بانک نیز در دستور کار دارد و در نشست های مستمر به مسائل و چالش های مشتریان توسط مدیران حوزه های ذی‌ربط پاسخ می گوید.

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا