خبر

جشنواره پاییزی آسیاتک آغاز شد

به گزارش اخبارپول، کمپین فروش پاییزی آسیاتک با نام «روی نُتِ نِت»، به زندگی ۳۶۰ درجه مشترکین و دریافت پاسخ سریع، به صرفه، جذاب و با کیفیت خدمات ارتباطی بر پایه اینترنت پرداخته است.

از مهمترین ویژگیهای کمپین «روی نُتِ نِت» تاکید بر جایگاه آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و مهمتر از همه تاکید خلاقانه به کامل بودن سبد محصولات و خدمات، جهت پاسخگویی به تمام نیازهای مشترکین شامل نیازهای شخصی، خانگی، خدمات اینترنت همراه و همچنین راهکارهای جامع برای سازمانها است.

خدمات اینترنت پر سرعت ADSL2+، سرویس جدید “آسیاتل” با امکان جابه جایی شماره تلفن های ثابت در سراسر کشور و امکان پاسخ گویی و برقراری تماس با شماره ثابت از طریق گوشی موبایل، خدمات اینترنت پر سرعت TD-LTE ، خدمات پهنای باند اختصاصی و همچنین امکان برخورداری از امکانات مدرن و بالاترین ظرفیت دیتاسنتر کشور در برج میلاد به عنوان ششمین برج مخابراتی بلند دنیا، تنها بخشی از خدمات منحصر به فرد آسیاتک در کمپین پاییزه «روی نُتِ نِت» است.

براساس این گزارش، در جشنواره فروش پاییزی آسیاتک با هدف احترام به تمام مشتریان، خدمات، جوایز ویژه و سرویس های ارزش افزوده برای مشترکین آسیاتکی و غیر آسیاتکی پیش بینی شده که از آن جمله می توان به هدایای ارزشمندی از قبیل تبلت، اشتراک رایگان VOD و غیره اشاره کرد.

علاقه مندان به استفاده از این فرصت استثنایی می توانند با مراجعه به سایت آسیاتک به آدرس https://www.asiatech.ir/و یا تماس با شماره سراسری ۱۵۴۴ و همچنین عاملین مجاز فروش در سراسر کشور، از مزایای ویژه این طرح استفاده کنند.

گفتنی است، این جشنواره از ۲۰مهرماه ۱۳۹۷ آغاز و تا پایان پاییز ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا