خبرها از حاشیه های دو وزارتخانه صنعت و کار حاکی از آن است که قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم قرار است با حکم وزیر کار به صندوق بازنشستگی کشوری برود.

روز یکشنبه بود که خبرگزاری ها از استعفای محمود اسلامیان، رییس صندوق بازنشستگی کشوری خبر داده بودند و در همان زمان هم علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بود که با استعفای مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری موافقت کرده ام و دنبال جایگزینی برای وی هستم.
البته شنیده هاحکایت از این دارد که اسلامیان چند ماهی است که استعفای خود را تقدیم وزیر کار کرده بود اما وزیر تا روز یکشنبه با استعفای وی موافقت نکرده بود. البته ربیعی در خصوص استعفای اسلامیان هم با تاکید این موضوع گفته بود: از چندی پیش وی این درخواست را مطرح می کرد و ظاهرا علت استعفا خستگی بوده است.
حالا شنیده ها حکایت از این دارد که علی ربیعی برای رضا رحمانی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم حکم ریاست صندوق بازنشستگی را امضا کرده و قرار است به زودی این حکم به صورت رسمی اعلام شود. برخی شنیده ها البته حضور رحمانی در مجموعه صندوق بازنشستگی را مرتبط با موضوع استیضاح وزیر کار می دانند و معتقدند که حضور رحمانی می تواند این چالش وزارت کار را مرتفع کند.
منابع آگاه از وزارت کار اعلام می کنند که پبش از اعلام کابینه از سوی حسن روحانی هم علی ربیعی از رحمانی بعنوان گزینه اصلی ریاست صندوق بازنشستگی دعوت کرده بود اما چون در آن زمان بحث جایگزین رحمانی به جای نعمت زاده برای وزارت صنعت معدن تجارت مطرح بود ، قایم مقام وزیر صنعت این درخواست را رد کرد اما در حال حاضر با توجه به این که طبق قانون در وزارت صنعت امکان پست قایم مقامی وجود ندارد ، رحمانی برای حضور در صندوق بازنشستگی اعلام آمادگی کرده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=99566
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

گزینه ریاست صندوق بازنشستگی مشخص شد
گزینه ریاست صندوق بازنشستگی مشخص شد
گزینه ریاست صندوق بازنشستگی مشخص شد
گزینه ریاست صندوق بازنشستگی مشخص شد
گزینه ریاست صندوق بازنشستگی مشخص شد