مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته با هدف پاسخگویی سریع به بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان راه اندازی شد.

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته با هدف پاسخگویی سریع به بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول به نقل از ایلنا، بیمه شدگان می توانند با تماس با شماره تلفن ١۴٢٠ مسائل و مشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند و بر این اساس، مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.
بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی WWW.TAMIN.IR فعال است و بیمه شدگان پس از ثبت نام در این بخش و دریافت کد کاربری، می توانند سئوالات خود را در پورتال ثبت و پاسخ را دریافت کنند.
همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=98696
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی راه‌اندازی شد
مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی راه‌اندازی شد
مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی راه‌اندازی شد
مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی راه‌اندازی شد
مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی راه‌اندازی شد