- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

سپرده‌گذاران وحدت به شعب خود مراجعه‌کنند

سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحله وحدت به جهت تعیین تکلیف سپرده های خود حتما به شعبات که افتتاح حساب نموده اند مراجعه کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، موسسه اعتباری ملل بر اساس تکلیف بانک مرکزی ساماندهی و تعیین تکلیف سپرده های تعاونی اعتباری وحدت را برعهده گرفته است. جدیدترین اطلاعیه موسسه اعتباری ملل می گوید سپرده گذارانی که تا ۳ میلیون تومان در تعاونی وحدت سپرده دارند باید از هفته جاری به شعبات افتتاح کننده حساب مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف سپرده خود اقدام کنند.
بانک مرکزی چند ماه پیش به جهت تعیین تکلیف و ساماندهی تعاونی اعتبارهای غیرمجاز امور مربوط به تعاونی منحله وحدت را به موسسه اعتباری ملل واگذار کرده است.
موسسه اعتباری ملل نیز با هماهنگی دستگاه قضایی ابتدا تصمیم گرفت سپرده‌های تا مبلغ ۳ میلیون تومان را پرداخت و پس از تعیین تکلیف این سپرده‌ها، سپرده های بیش از سه میلیون تومان را تعیین تکلیف خواهد کرد.
تعیین تکلیف سپرده های تعاونی اعتبار وحدت زودتر از آن چیزی که به نظر می رسید در حال انجام است و این به دلیل همکاری خوب مدیران تعاونی اعتبار وحدت و نیز مدیریت صحیح توسط موسسه اعتباری ملل بوده است.
ساماندهی تعاونی اعتبار ملل در حالی در مدت کوتاهی در حال انجام است که تعاونی هایی چون میزان و ثامن‌الحجج ماهها و سالهاست که در حال انجام بوده و هنوز به پایان نرسیده است.
اما به جهت تسریع در روند ساماندهی و تعیین تکلیف سپرده های تعاونی اعتبار منحله وحدت، لزوم همکاری و دقت نظر مشتریان این تعاونی به اطلاعیه‌ای صادر شده توسط موسسه اعتباری ملل ضروری به نظر می‌رسد.
بر اساس آخرین اطلاعیه موسسه اعتباری ملل سپرده های کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه جاری تعیین تکلیف شده و برای سپرده های بیش از سه میلیون تومان نیز پس از آن بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.
در صورت عدم همکاری لازم بین سپرده‌گذاران تعاونی اعتباری وحدت با کارکنان موسسه اعتباری ملل، روند ساماندهی طولانی و خسته کننده می شود. بنابر این توصیه می شود مشتریان تعاونی اعتبار وحدت به دور از جنجال های چند ماه اخیر مشتریان تعاونی اعتبارهای غیر مجاز و موسسات منحله که هر از چندگاهی تجمعات غیر قانونی انجام داده و تنها روند ساماندهی را کندتر می کنند همکاری لازم را داشته باشند و هر چه سریعتر نسبت به مراجعه به شعب تعاونی وحدت و تعیین تکلیف سپرده های خود بر اساس برنامه زمان بندی شده توسط مسئولان موسسه اعتباری ملل اقدام کنند.
سپرده گذارانی که دارای مانده های پیش از سه میلیون تومان نیز هستند باید سعه صدر داشته و همکاری لازم برای تعیین تکلیف سپرده های مشتریان خرد تعاونی وحدت داشته باشند تا هر چه سریعتر روند ساماندهی به سپرده های بالای ۳ میلیون تومان برسد.

انتهای پیام