- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

وزارت راه و شهرسازی: شرایط جدید وام مسکن نهایی نشده است

روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ضمن تکذیب افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات به ۱۵ سال با سود ۸ درصد اعلام کرد: تغییر شرایط جدید تسهیلات مسکن نهایی نشده است.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، همانطور که پیش از این توسط معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام شده این وزارتخانه پیشنهاداتی را در خصوص شرایط جدید وام مسکن ارائه داده که هم اکنون برای نهایی شدن در حال طی مراحل اداری است.
بر اساس این گزارش، شرایطی قطعی جدید تسهیلات مسکن که برخی رسانه‌ها آن را منتشر و در دیگر رسانه‌‌ها بازنشر شده تکذیب می‌شود، زیرا اعلام این شرایط هنوز جنبه اجرایی و قطعی پیدا نکرده و آنچه که اعلام شده پیشنهادهای این وزارتخانه است و این زمانی عملی خواهد بود که تعادل میان منابع و مصارف بانک عامل نهایی شود.
روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی تاکید کرده است که هرگونه تغییرات در شرایط دریافت تسهیلات مسکن از طریق روابط عمومی حوزه بانکی و پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به اطلاع عموم خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، اخیرا به نقل از غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری، حسابرسی و اصول حاکمیت شرکتی، مطلبی در خصوص شرایط جدید وام مسکن همراه با کاهش نرخ سود و افزایش زمان بازپرداخت آن در یکی از خبرگزاری ها منتشر شده بود که وزارت راه و شهرسازی آن را تکذیب کرد.