بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه سامان، نوعی بیمه مادام العمر است. این بیمه نامه پوششی ضمانت شده و قابل انعطاف با هزینه‌های مناسب را به شما ارائه می‌دهد.

طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان که براساس مدل شناخته شده جهانی Flexible Universal Life طراحی شده، در سراسر جهان یکی از پرطرفدارترین بیمه‌های عمر است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه سامان، نوعی بیمه مادام العمر است. این بیمه نامه پوششی ضمانت شده و قابل انعطاف با هزینه‌های مناسب را به شما ارائه می‌دهد.
نحوه دریافت وام و بازپرداخت بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان
برای دریافت وام از طریق این بیمه نامه، باید حداقل یکسال از مدت بیمه نامه گذشته باشد و حداقل مبلغ وام ۲۰۰ هزار تومان است .
بازپرداخت آن برای مبالغ بالاتر از ۱۰ میلیون ریال ، ۲۴ ماهه و طی ۴ قسط شش ماهه و برای مبالغ کمتر از ۱۰ میلیون ریال ، ۱۲ ماهه و طی ۲ قسط شش ماهه است که در صورت پرداخت اقساط بیمه نامه و موجودی اندوخته ، بدون هیچ تشریفاتی و فقط با ارایه بیمه نامه و کارت شناسایی ، چک وام در وجه ذینفع حیات صادر خواهد شد و همچنین می تواند بعد از اتمام هر وام بلافاصله درخواست وام جدید کند.

نحوه پرداخت اقساط بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان
اقساط حق بیمه، حداکثر تا یک ماه پس از سررسید اقساط ، باید پرداخت شود . به جز اولین قسط بیمه نامه که شرط جاری شدن تعهدات بیمه گر است. در غیر اینصورت: چنانچه اندوخته صندوق بیمه گذار، برای پوشش هزینه های مربوطه کفایت کند، بیمه گر با استفاده از آن، بیمه نامه را ادامه خواهد داد. چنانچه اندوخته صندوق بیمه گذار برای پوشش تمامی هزینه‌ها کفایت کند، بیمه نامه به حالت تعلیق درآمده و بیمه گر هیچگونه تعهدی در قبال پوشش های بیمه ای ارائه شده نخواهد داشت.
به نوشته بنکر، خوب است بدانید طبق ماده ۱۳۶ قانون مالیات‌های مستقیم سرمایه بیمه عمر و نیز اندوخته حاصل از سرمایه گذاری های صورت گرفته، تماماً از پرداخت مالیات معاف می‌باشند و نظر به ماده ۱۸ قانون مالیات های مستقیم بند (۲- ج) مبالغ پرداختی از بابت بیمه عمر می‌توانند جزو هزینه‌های قابل قبول مؤسسات از نظر مالیات به حساب آیند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=97584
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

چطور روی بیمه عمر وام بگیریم؟
چطور روی بیمه عمر وام بگیریم؟
چطور روی بیمه عمر وام بگیریم؟
چطور روی بیمه عمر وام بگیریم؟
چطور روی بیمه عمر وام بگیریم؟