راهکار پرداخت توسط mPOS به پذیرنده امکان انعطاف پذیری بیشتر برای قبول پرداخت در هر مکان و هر زمانی را می‌دهد.

مرتضی حسینی، مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا نوشت: دهه گذشته، شاهد پیشرفت‌های تکنولوژیکی زیادی در دنیای پرداخت بودیم. سیستم‌های جدید پرداخت جایگزین پول نقد شدند و تجارب ما را تغییر دادند. اما یکی از فن‌آوری‌هایی که تحول زیادی را ایجاد کرده است، mPOS یا موبایل پوز است.

راهکار پرداخت توسط mPOS به پذیرنده امکان انعطاف پذیری بیشتر برای قبول پرداخت در هر مکان و هر زمانی را می‌دهد.
این سیستم پرداخت جدید را می‌توان به هر گوشی هوشمند یا تبلتی متصل کرد و این فراگیر بودن تلفن همراه است که رشد این محصول را تضمین می‌کند.
پایانه‌های موبایل پوز از طریق نرم‌افزار راه حل پیشرفته تجزیه و تحلیل با قابلیت پردازش بیشتر و امکان گزارش‌دهی را به کاربرانش می‌دهد و با ارائه رسیدهای الکترونیک به طور فزاینده‌ای به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند
پذیرش پرداخت در هر نقطه یکی از مزایای عمده از راه حل‌های mPOS است که این راهکار را به روشی مطلوب برای خرده‌فروشان تبدیل خواهد کرد و همچنین فرصت‌های فروش بیشتری را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.
از دیگر مسائل مهم در کشور ما که مدتی است بانک مرکزی روی آن تمرکز کرده مهاجرت به EMV است. بسیاری از پذیرنده‌‌ها هنوز هم به دنبال راه حل‌های پرداختی قوی هستند که به آنها اجازه می‌دهد کارت‌های EMV را بپذیرند. راهکار mPOS گزینه‌ای ارزان‌تر است که می‌تواند به آنها کمک کند.
پذیرش کیف پول الکترونیکی از دیگر مزایای این راهکار تازه‌وارد در کشور است که به افزایش محبوبیت و رشد این روش پرداخت در بین مصرف‌کنندگان منجر خواهد کرد. این راه حل‌های پرداخت بدون تماس اجازه می‌دهد تا مصرف کنندگان از گوشی‌های هوشمند برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات استفاده کنند. به طور خلاصه می‌توان گفت mPOS راه حل پرداخت آسان‌تر، ارزان‌تر در هر نقطه‌ای را همراه با خدمات ارزش افزوده به مشتری ارائه می‌دهد و می‌توان اذعان داشت این تکنولوژی انقلابی در پرداخت‌های الکترونیک خواهد بود که رضایت مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش داده و به درآمد شرکت‌های PSP ایران در این برهه زمانی کمک خواهد کرد.
شرکت مبنا کارت آریا در راستای شعار خود مبنی بر ارائه راهکارهای پرداخت ایده‌آل، جزو اولین شرکت‌هایی بود که جهت ورود به بازار موبایل پوز در کشورمان اقدام کرد و پس از اخذ تأییدیه‌های لازم از شاپرک، هم‌اکنون آماده ورود قدرتمند و متفاوت به این بازار است.
ما همواره سعی داشتیم همگام با پیشرفت فناوری در دنیا و با تحقیق و توسعه، راهکارهای نوین پرداخت را در کشور ارائه نماییم. متخصصان ما نیز با تولید نرم‌افزاری کاربردی و امن به منظور پرداخت از طریق تلفن همراه، توانسته‌اند محصولی با کیفیت را آماده کنند که به زودی با استراتژی خاص روانه بازار خواهد شد و هدف ما بازارهای جدیدی است که پتانسیل استفاده از این نوع دستگاه‌ها را دارند. ما به پشتوانه توان داخلی و شرکای تجاری قدرتمند خود، بار دیگر راهکاری با طعم کیفیت را برای مصرف کنندگان خدمات پرداخت الکترونیک ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=97420
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ام‌پوز رهگشای صنعت پرداخت ما است
ام‌پوز رهگشای صنعت پرداخت ما است
ام‌پوز رهگشای صنعت پرداخت ما است
ام‌پوز رهگشای صنعت پرداخت ما است
ام‌پوز رهگشای صنعت پرداخت ما است