با صدور احکام نهایی برای متهمان پرونده کنتورسازی، افراد زیان‌دیده می‌توانند براساس حکم دادگاه ضرر و زیان خود را دریافت کنند.

پرونده تعاونی اعتباری ثامن الحجج

مدیر امور حقوقی سازمان بورس گفت: با صدور احکام نهایی برای متهمان پرونده کنتورسازی، افراد زیان‌دیده می‌توانند براساس حکم دادگاه ضرر و زیان خود را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد علی شیری زاده، مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس و اوراق بهادار، درباره آخرین وضعیت پرونده شرکت کنتورسازی اظهار کرد: به موجب ماده ۵۲ قانون بازار اوراق بهادار، در صورت صدور احکام نهایی برای متهمان پرونده کنتورسازی، افراد زیان‌دیده می‌توانند براساس حکم دادگاه و محکومیت صادر شده به مراجع قضایی مراجعه و به منظور دریافت ضرر و زیان خود از آنان اقدام کنند.

وی ادامه داد: مطرح شدن پرونده سهام شرکت کنتورسازی و تخلفات ایجاد شده توسط مدیران این شرکت، این پرونده در مجتمع رسیدگی به جرائم اقتصادی مطرح شده و با پیگیری‌های سازمان، سرعت رسیدگی به پرونده در چهارچوب نظام قضایی مطلوب بوده است.

شیری زاد تاکید کرد: اکنون مراحل تحقیق از همه افراد مرتبط با پرونده طی شده است و پیرو آن مدیرعامل شرکت پس از بازجویی و صادر شدن قرار وثیقه پنج میلیارد ریالی، همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس و اوراق بهادار یادآورشد: عناوین مجرمانه خودداری در ارائه اطلاعات (موضوع بند ۲ ماده ۴۹ قانون بازار)، ارائه اطلاعات خلاف واقع به سازمان بورس (موضوع ماده ۴۷ قانون بازار اوراق بهادار) و تخلف در تهیه صورت‌های مالی (موضوع بند ۳ ماده ۴۹ قانون بازار اوراق بهادار) به طور مستقیم در دادگاه در حال رسیدگی است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=97222
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

زیان‌دیدگان کنتورسازی به پولشان می‌رسند
زیان‌دیدگان کنتورسازی به پولشان می‌رسند
زیان‌دیدگان کنتورسازی به پولشان می‌رسند
زیان‌دیدگان کنتورسازی به پولشان می‌رسند
زیان‌دیدگان کنتورسازی به پولشان می‌رسند