- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

آغاز فعالیت نمایندگان ممتاز بیمه‌­های عمر و پس ­انداز بیمه­ آسیا

نمایندگان ممتاز فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا براساس طرحی مبتکرانه و مهندسی مجدد شبکه فروش بیمه های زندگی، فعالیت خود را آغاز کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، ابراهیم کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه­ آسیا در گردهمایی معرفی و آغاز فعالیت نمایندگان ممتاز بیمه ­های عمر و پس ­انداز بیمه­ آسیا با رویکرد توانمندسازی شبکه فروش، آغاز به کار نمایندگان ممتاز بیمه ­های عمر و پس ­انداز را یک حرکت اساسی و تأثیرگذار در فروش بیمه­ های عمر و پس ­انداز در صنعت بیمه دانست و گفت: نمایندگان ممتاز با ویژگی­ های منحصر بفرد خود توانایی آن را دارند که با خلاقیت و نوآوری در بازاریابی و فروش بیم ­نامه­ های عمر و پس­ انداز، مسیر توسعه بیمه در کشور را هموار سازند.
کاردگر با اشاره ارائه اولین بیمه­ نامه عمر و پس­ انداز بعد از انقلاب اسلامی توسط بیمه ­آسیا و تجربه موفق در ایفای تعهدات بیمه­ گذاران ۲۰ سال گذشته خود، بیان داشت: آثار اقتصادی بیمه­ های زندگی در اقتصاد کشور بیشمار است و امروز به نظر می­رسد با ثبات­ ترین ابزار تأمین مالی در اقتصاد کشور بیمه­ های زندگی باشند و این نوع بیمه می­ تواند تأثیر بسزایی در توسعه اقتصاد کشور داشته باشد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه­ آسیا با تأکید بر آغاز بکار نمایندگان ممتاز در سایر رشته­ های بیمه ­ای در آینده­ ای نزدیک، اظهار داشت: معرفی نمایندگان ممتاز، نتیجه رصد دقیق کارگروه بیمه­ های عمر و پس­ انداز از فعالیت ­های شعب و نمایندگی ­های بیمه­ آسیا در سراسر کشور در طور چهار سال گذشته بوده است.
حسین حسینی، معاون توسعه بازار و شبکه فروش و مهدی شریفی معاون بیمه­ های اشخاص و مسئولیت بیمه­ آسیا در سخنانی بر اهمیت حضور پررنگ نمایندگان ممتاز در فروش بیمه­ های زندگی تأکید کردند.
احمد سربخشیان، مدیر بیمه­ های عمر و پس­ انداز بیمه­ آسیا در سخنانی به تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملیاتی سه ماهه اول سال ۱۳۹۶ و رشد بیش از ۳۳ درصد نسبت به سال قبل اشاره و در راستای استمرار اقدامات تشویقی توسعه فروش بیمه­ های عمر و پس ­انداز، به تشریح فرآیند انتخاب نمایندگان ممتاز براساس شاخص­ های فنی- تخصصی و توانمندی در آموزش و اداره شبکه فروش پرداخت.
در ادامه مدیر بیمه ­های عمر و پس ­انداز بیمه ­آسیا ضمن تبیین ساز و کار اجرایی فعالیت نمایندگان ممتاز و مروری بر قرارداد همکاری، شرح وظایف و سرفصل­ های آموزش اظهار امیدواری کرد آغاز به کار نمایندگان ممتاز، ترویج بیمه های زندگی و راهبری سایر نمایندگان مورد نظر بیمه ­آسیا را محقق سازد.
احمد صحرانورد مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه­ آسیا با ارایه آمار فعالیت نمایندگان بیمه­ آسیا، بر لزوم استفاده از پتانسیل شبکه فروش براساس ظرفیت آیین­ نامه­ های شورای عالی بیمه تأکید کرد.
گردهمایی معرفی و آغاز فعالیت نمایندگان ممتاز بیمه­ های عمر و پس انداز بیمه­ آسیا با ارائه حکم و تفویض اختیار ه ۵۰ نماینده ممتاز توسط دکتر کاردگر، با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران، مشاوران و نمایندگان منتخب شبکه فروش در سالن اجتماعات بیمه آسیا برگزار شد.

انتهای پیام