آگهی «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران توانست عنوان آگهی برتر «سوم» روزنامه های سراسری کشور را کسب کند.

آگهی «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران توانست عنوان آگهی برتر «سوم» روزنامه های سراسری کشور را کسب کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بر اساس رای هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی های روزنامه همشهری، این آگهی توانست عنوان برتر را از آن خود کند.
در پی این انتخاب، مدیریت روابط عمومی بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفت. آگهی «به همین نزدیکی» توسط امیر صحاف نیا طراحی شده است.
کامران کاتوزیان، رئیس هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی های روزنامه همشهری و محسن میرزایی رئیس این مرکز با قدردانی از تلاش بانک ملی ایران در ارائه تبلیغات حرفه ای، تاکید کرده اند که این روند می تواند به اعتلای صنعت تبلیغات در ایران کمک کند.

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=96535
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

“به همین نزدیکی” بانک ملی آگهی برتر شد
“به همین نزدیکی” بانک ملی آگهی برتر شد
“به همین نزدیکی” بانک ملی آگهی برتر شد
“به همین نزدیکی” بانک ملی آگهی برتر شد
“به همین نزدیکی” بانک ملی آگهی برتر شد