شرکت پرداخت نوین در حال تغییر وضعیت است، لذا در حوزه‌های مختلفی شروع به فعالیت کرده است که به‌زودی رونمایی خواهد شد و راه‌اندازی شتاب‌دهنده یکی از این حوزه‌ها است.

مینا حاجی: در روز اول رویداد نوین‌تک بوت کمپ که در روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی شروع به کار کرد، با محمدرضا محمودیان، عضو هیئت‌مدیره شرکت پرداخت نوین دربارهٔ رویکردشان به این رویداد گفتگوی کوتاهی داشتیم که در ادامه آمده است.

رویکرد شما به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره شرکت پرداخت نوین نسبت به استارت‌آپ‌های فین‌تکی و همین‌طور اینکه شرکت پرداخت نوین آرین شتاب‌دهنده نوین‌تک را راه‌اندازی کرده است که یکی از سه محور اصلی این شتاب‌دهنده، فین‌تک است، چیست؟

با توجه به ضرورت‌های کسب‌وکاری و زمانی شرکت پرداخت نوین آرین اعتقاد راسخ پیدا کرد تا در همچنین مجموعه‌هایی حضور داشته باشد، لذا تصمیماتش گرفته شد و باعث راه‌اندازی شتاب‌دهنده نوین‌تک شد که با توجه به دوستانی که در این حوزه همکاری می‌کنند و در اینجا مسئولیت دارند و حضور آقای گرکانی در بحث‌های پرداخت الکترونیکی، سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب‌وکار، آینده خوبی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

خاستگاه فعلی این موضوع برمی‌گردد به یکسری دلایل ازجمله این‌که شرکت پرداخت نوین در حال تغییر وضعیت است، لذا در حوزه‌های مختلفی شروع به فعالیت کرده است که به‌زودی رونمایی خواهد شد و راه‌اندازی شتاب‌دهنده یکی از این حوزه‌ها است.

از طرف دیگر بحث ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در این حوزه است. اگر شرکت‌هایی مانند پرداخت نوین که در حوزه پرداخت الکترونیکی و صنایع مالی فعالیت می‌کنند، از فین‌تک‌ها حمایت نکنند قطعاً حوزه‌های دیگری نیز این حمایت‌ها را به‌این‌ترتیب انجام نخواهند داد؛ ولی با حمایت از این نوع فعالیت‌ها ممکن است گروه‌هایی در درون آن‌ها رشد کنند که هدف ما همین موضوع است و امیدواریم این اتفاق بیفتد و این گروه‌ها محصولاتشان را به شرکت‌های اصلی که ما هستیم، ارائه دهند و ما مصرف‌کننده و خریدار خدماتشان هم باشیم یعنی اگر این اتفاق خوب بیفتد و تیم‌هایی که به این شتاب‌دهنده می‌آیند به‌طور مشخص کارشان را انجام دهند و محصولشان موردنیاز بازار باشد، خود ما یکی از مصرف‌کنندگان آن‌ها خواهیم شد؛ اما در مرحله اول نگاهمان به این حوزه، نگاه انتفاعی نبوده لذا نگاه شرکت پرداخت نوین آرین، حمایت است و با سرمایه‌گذاری که در این حوزه انجام داده است و با حضورش در این حوزه ثابت کرده است که حمایتش جدی است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=96500
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نگاه پرداخت نوین به استارت‌آپ‌ها، نگاه حمایتی است
نگاه پرداخت نوین به استارت‌آپ‌ها، نگاه حمایتی است
نگاه پرداخت نوین به استارت‌آپ‌ها، نگاه حمایتی است
نگاه پرداخت نوین به استارت‌آپ‌ها، نگاه حمایتی است
نگاه پرداخت نوین به استارت‌آپ‌ها، نگاه حمایتی است