- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

کدام شعبه بانک سپه وام ازدواج می‌دهد؟

عضو هیات مدیره بانک سپه از تعیین شعب کلیه ۵۱ هزار ثبت نام کننده وام قرضه الحسنه در بانک سپه و پرداخت ۱۰ هزار فقره وام ازدواج در کمتر از ده روز کاری در طرح ضربتی وام ازدواج توسط این بانک خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، پرتوافکنان عضو هیات مدیره این بانک ضمن تبریک به زوج های جوان با بیان اینکه بانک سپه بنا بر مسولیت اجتماعی خود داوطلبانه با اختصاص بیش از ۶ هزار میلیارد ریال از منابع بانک در طرح ضربتی وام ازدواج شرکت کرده, اظهار داشت: پس از اعلام شروع طرح توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بانک سپه با بسیج تمام امکانات خود و تشکیل کمیسیون اعتباری ویژه در استانها , بصورت روزانه بر پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان نظارت دقیق دارد.
وی افزود: بانک سپه با تدابیر اتخاذ شده و منابع کافی تخصیص داده شده, در کلیه استانها برای اجرای هر چه بهتر طرح ضربتی اعطای وام ازدواج هیچ مشکلی ندارد.
عضو هیات مدیره بانک سپه اظهار داشت: به منظور اجرای به موقع طرح ضربتی وام ازدواج , از طریق پیامک به زوج های جوان اطلاع رسانی شد تا هر چه سریع تر نسبت به تکمیل اطلاعات و مدارک خود نزد شعب این بانک اقدام کنند .
پرتوافکنان حضور داوطلبانه و اقدامات گسترده در طرح ضربتی وام ازدواج را در راستای اهمیت بانک سپه به وظایف اجتماعی خود عنوان کرد و اظهار داشت:این بانک همواره طی نه دهه حیات پر برکت خود در انجام پروژه های استراتژیک و ملی کنار دولت ها و یار و یاور آنها بوده و از این پس نیز به همت مسولین و همکاران خود پر توانتر از گذشته در کنار دولت دوازدهم خواهد بود .
وی توجه به خواسته ها و نیازهای مردم را نیز از جمله اولویتهای مهم و استراتژیک بانک سپه عنوان کرد و اظهار داشت: حضور داوطلبانه و اختصاص بیش از ۶ هزار میلیارد ریال از منابع بانک برای اجرای هر چه بهتر طرح ضربتی وام ازدواج در راستای همین استراتژی و هدفگذاری در بانک سپه است.
عضو هیات مدیره همچنین از اقدامات مثبت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حمایت جدی از طرح ضربتی اعطای وام قرض الحسنه ازدواج و تعیین تکلیف کلیه ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور قدردانی کرد.