- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

ایران توانمندی زیادی برای جذب گردشگر پزشکی دارد

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی می گوید: ایران توانمندی بالایی در زمینه جذب گردشگر پزشکی دارد که مهمترین آنها خدمات استاندارد و با کیفیت،اقامت مناسب و توانبخشی بیمار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1] به نقل از ایرنا، ‘محمدتقی نوربخش’ شامگاه سه شنبه در همایش تخصصی ساماندهی و آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری پزشکی تامین اجتماعی که با حضور نمایندگان ۳۲ کشور خارجی در محل هتل هما برگزار شد، افزود: سطح پزشکی در ایران بالا است و می تواند همپای کشورهای پیشرفته خدمات پزشکی با کیفیت ارائه دهد.
وی با اشاره به تشکیل مجموعه هگتا (هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی) گفت: خوشبختانه در زمینه تامین محل اقامت برای بیماران و خانواده های همراه آنها مشکلی وجود ندارد زیرا هگتا می تواند پاسخگوی نیازهای گردشگران پزشکی باشد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین خدمات ریلی رجا در اختیار گردشگران سلامت است و همه امکانات با هم افزایی می توانند کیفیت خدمات را ارتقا دهند.
وی با بیان اینکه همه خدمات در یک پکیج می تواند به بیماران گردشگر که برای درمان به ایران می آیند، ارائه شود، گفت: ارائه امکانات یاد شده برای رقابت با بخش خصوصی نیست، بلکه در صددیم بخش خصوصی را در این عرصه فعال کنیم که می توان موجب سرمایه گذاری در کشور بشود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد برگزاری این همایش آغاز خوبی برای جذب گردشگر پزشکی در کشور باشد.

انتهای پیام