مرکز تماس مشتریان بانک گردشگری به تازگی فعالیت خود را در قالب و شکل جدید تحت نظارت باشگاه گردشگری ایرانیان که از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری است ، آغاز کرد.

مرکز تماس مشتریان بانک گردشگری به تازگی فعالیت خود را در قالب و شکل جدید تحت نظارت باشگاه گردشگری ایرانیان که از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری است ، آغاز کرد.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، این مرکز به صورت آنلاین و شبانه روزی خدمات خود را به مشتریان بانک گردشگری ارائه می دهد.
این گزارش حاکیست از مهم ترین خدمات مرکز تماس بانک گردشگری می توان به اقدامات لازم جهت مسدود کردن کارت مشتری ، مانیتور عملیات نا موفق بانکی ، راهنمایی در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک ، ارائه اطلاعات مربوط به حساب پس از احراز هویت به صورت کامل ، تراکنش ها ، وضعیت واریز ، اعلام سود ماهانه ، پیگیری پیامک های بانکی اشاره کرد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=96338
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آغاز فعالیت مرکز تماس با مشتریان بانک گردشگری با شکل جدید
آغاز فعالیت مرکز تماس با مشتریان بانک گردشگری با شکل جدید
آغاز فعالیت مرکز تماس با مشتریان بانک گردشگری با شکل جدید
آغاز فعالیت مرکز تماس با مشتریان بانک گردشگری با شکل جدید
آغاز فعالیت مرکز تماس با مشتریان بانک گردشگری با شکل جدید