مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن گفت : اولویت شعب برنامهریزی عملیاتی برای وصول مطالبات و جذب حداکثری مشتریان باشد.
مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن گفت : اولویت شعب برنامهریزی عملیاتی برای وصول مطالبات و جذب حداکثری مشتریان باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، عباس فرید زاده در جمع روسا و معاونان سرپرستی یک تهران اظهار کرد: پیگیری مطالبات معوق یک روز به بالا موجب کاهش رشد مطالبات میشود.
وی با اشاره به تأثیرات آموزش رو در رو برای همکاران بهمنظور وصول مطالبات افزود: روسا و معاونان شعب بهعنوان نماینده ثامن باید الگوی مناسب برای هر یک از نیروهای جوان باشند و با آموزش و گسترش تجربیات خود پرورش نیروهای جوان را مدنظر قرار دهند.
فریدزاده جذب منابع از طریق مشتریان جدید را یک برنامه هدفمند دانست و اضافه کرد : باوجود طرحهای متنوع که برای مشتریان موسسه طراحی و پیادهسازی شده است، هر یک از شعب با مسئولیتپذیری بتوانند منابع ارزانقیمت بیشتری را جذب کنند.
ناصر سیفی سرپرست مدیریت شعب یک تهران نیز در این جلسه گفت: نگاه هر شعبه یک بانک باید در سطح شعب عملی شود.
وی پیگیری جدی مطالبات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک با برنامهریزی مدون، عملیاتی و تقسیمکار میتوان سرعت وصولیها را بالا و تحقق اهداف و سیاستهای ثامن را شاهد بود.
انتهای پیام