مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن گفت : اولویت شعب برنامه‌ریزی عملیاتی برای وصول مطالبات و جذب حداکثری مشتریان باشد.

مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن گفت : اولویت شعب برنامه‌ریزی عملیاتی برای وصول مطالبات و جذب حداکثری مشتریان باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، عباس فرید زاده در جمع روسا و معاونان سرپرستی یک تهران اظهار کرد: پیگیری مطالبات معوق یک روز به بالا موجب کاهش رشد مطالبات می‌شود.
وی با اشاره به تأثیرات آموزش رو در رو برای همکاران به‌منظور وصول مطالبات افزود: روسا و معاونان شعب به‌عنوان نماینده ثامن باید الگوی مناسب برای هر یک از نیروهای جوان باشند و با آموزش و گسترش تجربیات خود پرورش نیروهای جوان را مدنظر قرار دهند.
فریدزاده جذب منابع از طریق مشتریان جدید را یک برنامه هدفمند دانست و اضافه کرد : باوجود طرح‌های متنوع که برای مشتریان موسسه طراحی و پیاده‌سازی شده است، هر یک از شعب با مسئولیت‌پذیری بتوانند منابع ارزان‌قیمت بیشتری را جذب کنند.
ناصر سیفی سرپرست مدیریت شعب یک تهران نیز در این جلسه گفت: نگاه هر شعبه یک بانک باید در سطح شعب عملی شود.
وی پیگیری جدی مطالبات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک با برنامه‌ریزی مدون، عملیاتی و تقسیم‌کار می‌توان سرعت وصولی‌ها را بالا و تحقق اهداف و سیاست‌های ثامن را شاهد بود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=93712
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

برنامه‌ریزی عملیاتی برای پیگیری مطالبات در موسسه ثامن
برنامه‌ریزی عملیاتی برای پیگیری مطالبات در موسسه ثامن
برنامه‌ریزی عملیاتی برای پیگیری مطالبات در موسسه ثامن
برنامه‌ریزی عملیاتی برای پیگیری مطالبات در موسسه ثامن
برنامه‌ریزی عملیاتی برای پیگیری مطالبات در موسسه ثامن