نشست اعضای هیات مدیره با مدیران ارشد بانک اقتصادنوین با هدف تبیین اهداف عملیاتی این بانک در سال جاری برگزار شد.

نشست اعضای هیات مدیره با مدیران ارشد بانک اقتصادنوین با هدف تبیین اهداف عملیاتی این بانک در سال جاری برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در این نشست که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران، روسای ادارات، سرپرستان شعب مناطق تهران و شهرستان‌ها و مدیران عامل شرکت‌های وابسته این بانک برگزار شد، سیامک دولتی رئیس هیات مدیره این بانک طی سخنانی با اشاره به اهمیت پیشبرد اهداف بانک گفت: در طی سال‌های اخیر استانداردهای بین‌المللی در نظام بانکی کشور پیاده‌سازی شده است، در چنین شرایطی لازم است با همدلی و همراهی همه ارکان بانک بتوانیم بانک را در مسیر تحقق اهداف پیش ببریم.
وی اظهار داشت: در استانداردهای جدید ابلاغی برای تهیه صورت‌های مالی ضرورت‌هایی وجود دارد که باید به دقت پیاده‌سازی و اجرا شود.
رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین افزود: بانک اقتصادنوین با هدف تسهیل ارایه خدمات به مشتریان نسبت به ارایه سبد کاملی از خدمات پولی و مالی اقدام کرده که این روش مورد استقبال مشتریان بانک قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه ارایه سبد خدمات مالی حاصل تعامل شرکت‌های تابعه بانک است، گفت: به طور حتم افزایش تعامل با شرکت‌های وابسته بیش از پیش زمینه رضایت‌مندی مشتریان و افزایش کیفیت خدمات بانک را فراهم خواهد نمود.
وی ابراز امیدواری کرد خانواده بزرگ بانک متشکل از پرسنل بانک و شرکت‌های تابعه بتوانند با حفظ انسجام و اتحاد درونی خود با تلاش و کوشش روزافزون به نتایج مطلوب پیش‌بینی شده در اهداف دست یابد، همچنین موفقیت بانک را برآیند تلاش جمعی همکاران ارجمند دانست و از همه آنان تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه این نشست نصرت‌الله شهبازی عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی به لزوم برنامه‌ریزی با رویکرد آینده‌نگر اشاره کرد و گفت: در سازمان‌ها تلاش باید معطوف به هدف باشد تا بتوان با پشت سر گذاشتن مشکلات سازمان را در مسیر رشد و توسعه قرار داد. وی گفت: در بانک اقتصادنوین برنامه‌ریزی بانک با تمرکز بر شاخص‌های تقویت بانکداری الکترونیکی، تعیین پرونده‌های حقوقی، جذب منابع ارزان قیمت و تخصیص منابع بر اساس اعتبارسنجی مشتریان صورت گرفته است که توجه به این موارد دستیابی به اهداف بانک را سرعت خواهد بخشید.
علی اصغر پورمتین دیگر عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین در ادامه نشست مدیران ارشد این بانک، لازمه دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده بانک را تکیه بر توانایی‌ها و پتانسیل‌های موجود در بانک دانست و گفت: بانک اقتصادنوین متعلق به همه همکاران بانک می‌باشد. وی گفت: توجه به مدیریت بهینه و افزایش ضریب بهره‌وری، بانک را بیش از پیش در مسیر توسعه قرار خواهد داد.
نصرت‌اله روشن ضمیر دیگر عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز در ادامه این مراسم گفت: لازمه تحقق و دستیابی به اهداف بانک همکاری جمعی و توجه به دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغی است. وی گفت: شعب به عنوان درگاه ارتباط با مشتریان از اهمیت بالایی در شبکه بانکی برخوردارند، در چنین وضعیتی لازم است همه همکاران با تلاش و کوشش جمعی خود بتوانیم اهداف تعیین شده بانک را به منصه ظهور برسانیم.
در ادامه فرهاد عربلو نایب رئیس هیات مدیره این بانک به لزوم توجه به برنامه استراتژیک بانک اشاره کرد و گفت: استراتژی‌ها نباید با تغییرات سازمانی دست خوش تغییر شود. وی تاکید کرد: بانک اقتصادنوین قرار گرفتن در میان بانک‌های سودآور کشور را از اهداف و استراتژی‌های خود قرار داده است که راه رسیدن به این هدف توجه به درآمدهای کارمزدی است.
در ادامه این مراسم معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های وابسته بانک اقتصادنوین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مسایل مختلف بانک پرداختند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=93691
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اهداف عملیاتی بانک اقتصادنوین تبیین شد
اهداف عملیاتی بانک اقتصادنوین تبیین شد
اهداف عملیاتی بانک اقتصادنوین تبیین شد
اهداف عملیاتی بانک اقتصادنوین تبیین شد
اهداف عملیاتی بانک اقتصادنوین تبیین شد