شاخص بورس نیز با ۱۵۸ واحد افزایش معادل ۰.۲ درصد رشد را در هفته گذشته به ثبت رساند و در ارتفاع ۸۰ هزار و ۱۲۷ واحد قرار گرفت.

احراز هویت غیرحضوری

شاخص بورس در هفتمین هفته معاملاتی امسال به رشد اندک ۱۵۸ واحدی بسنده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در هفتمین هفته معاملاتی امسال تعداد ۱۰ میلیارد و ۵۰۳ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۵ هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال در بیش از ۳۶۱ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که در مقایسه با هفته قبل خود از نظر حجم، ارزش به ترتیب ۸۳ و ۱۹۸ درصد رشد و ۳ درصد افت را نشان می‌دهد.

همچنین در این مدت تعداد ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار برگه اوراق بدهی به ارزش ۳۳۶۰ میلیارد ریال معامله شد. این درحالی است که در هفته گذشته تعداد ۱۲ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۳۸ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: شاخص بورس نیز با ۱۵۸ واحد افزایش معادل ۰.۲ درصد رشد را در هفته گذشته به ثبت رساند و در ارتفاع ۸۰ هزار و ۱۲۷ واحد قرار گرفت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۳۲۰ واحد افزایش به رقم ۵۵۷۲۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۸۴۹ واحد افت به عدد ۱۷۶۹۰۴ واحد رسیدند که به ترتیب با ۰.۶ درصد رشد و ۰.۵ درصد افت مواجه شدند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=93537
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد اندک شاخص بورس
رشد اندک شاخص بورس
رشد اندک شاخص بورس
رشد اندک شاخص بورس
رشد اندک شاخص بورس