- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

عیدی بیمه رازی به بیمه‌گزاران بیمه زندگی

شرکت بیمه رازی به منظور ترویج بیمه عمر و سرمایه گذاری و ساماندهی عیدی های دریافتی کودکان و نوجوانان عزیز و آینده ساز کشور طرح فروش عیدانه بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود را آغاز کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، عباس رنجبر کلهرودی، مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی ضمن اعلام خبرفوق بیان داشت: شرکت بیمه رازی به مناسبت ایام نوروز و به منظور توسعه فرهنگ بیمه در کشور و سوق دهی مبالغ عیدی های دریافتی به سرمایه گذاری بهینه، طرح عیدانه و پرداخت عیدی به بیمه گزاران بیمه های زندگی را برای کلیه هموطنان پیش بینی کرده است.
مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی افزود در این طرح به بیمه گزارانی که از تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ لغایت تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خرید ;kند مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال بعنوان هدیه شرکت بیمه رازی در بیمه نامه خریداری شده برایشان منظور خواهد شد.
رنجبر کلهرودی در ادامه افزود: علاوه بر ارائه خدمات بیمه ای شرکت بیمه رازی در حوزه بیمه های مسافرتی به صورت آنلاین، شعب و نمایندگان این شرکت در سراسر کشور نیز در ایام نوروز در دسترس هموطنان عزیز هستند.
هموطنان عزیزجهت اطلاع بیشتر از طرح و عیدانه بیمه رازی، می توانند علاوه بر شعب و نمایندگی ها به سایت شرکت بیمه رازی به آدرس www.razi24.ir [2] نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام