- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

قیمت دلار و سکه در بازار آزاد

صرافان ارز و سکه امروز (چهارشنبه) هر دلار آمریکا را با ۷۸ ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز، ۳۷ هزار و ۵۰۲ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با کاهش ۱۸۲ هزار ریالی، ۱۱ میلیون و ۸۸۹ هزار ریال داد و ستد کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۰ هزار و ۴۸۱ ریال رسید که نسبت به دیروز (سه شنبه، ۲۴ اسفند) ۳۳۱ ریال افزایش داشت.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد با افزایش هزار و ۱۶۸ ریالی، ۴۸ هزار و ۲۰ ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۷۲۰ ریال و هر یورو را ۴۱ هزار و ۲۷۰ ریال اعلام کرد.
برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۵۰ هزار ریالی نسبت به روز گذشته، ۱۱ میلیون و ۹۳۰ هزار ریال و هر نیم سکه با افت ۴۵ هزار ریالی، هفت میلیون و ۱۲۵ هزار ریال به فروش رفت.
هر قطعه ربع سکه طلا با کاهش ۵۰ هزار ریالی، سه میلیون و ۸۲۰ هزار ریال و هر سکه یک گرمی با افزایش ۱۰ هزار ریالی، ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را ۴۰ سنت افزایش قیمت نسبت به دیروز، یک هزار و ۲۰۴ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۲۸ هزار و ۲۴۰ ریال اعلام کرده است که نسبت به سه شنبه ۲ هزار و ۳۱۰ ریال کاهش داشت.

انتهای پیام