مدیر آژانس زیارتی آل‌کوثر که متهم است ۷ هزار و ۸۰۰ نفر از متقاضیان سفر به عتبات عالیات را فریب داده و بیش از ۶ میلیارد تومان از آنها کلاهبرداری کرده روز گذشته پای میز محاکمه ایستاد.

سیزدهم دی‌ماه سال گذشته مأموران کلانتری ۱۰۷ خیابان فلسطین از جریان یک درگیری مقابل یک آژانس مسافرتی در محدوده میدان فلسطین باخبر شده و در محل حاضر شدند. تحقیقات حکایت از این داشت که درگیری بین متقاضیان سفر به اماکن زیارتی با مدیر۳۰ ساله آژانس مسافرتی «آل کوثر» رقم خورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، روزنامه جوان نوشت: یکی از شاکیان گفت: مدتی قبل نام خودم و خانواده‌ام را برای سفر به عتبات عالیات در این آژانس ثبت‌نام کردم و پول هزینه‌‌اش را که برای هر نفر ۸۵۰ هزار تومان بود به حساب مدیر آژانس واریز کردم. وقتی موعد سفر فرا رسید گفتند که به زمان دیگری موکول شده است.

چند ماه است که من و خانواده‌ام سرگردان هستیم و نمی‌توانیم پولمان را هم پس بگیریم. همزمان با طرح شکایت‌های بسیار علیه محمد، مدیر آژانس وی بازداشت شد، اما با سپردن وثیقه آزاد شد. با طرح شکایت‌های مشابه علیه محمد وی بار دیگر تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا اینکه ۱۴ خردادماه امسال در محله نیاوران بازداشت شد.

او گفت که با همدستی دو نفر از دوستانش علیرضا ۲۹ ساله و مجید ۳۹ ساله دست به کلاهبرداری زده است. با مشخصاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت دو همدست وی هم بازداشت شدند. محمد، اما این بار هم با سپردن وثیقه‌ای میلیاردی موفق به رهایی از زندان شد.

با کامل شدن بررسی‌ها در حالی که تعداد شاکیان به ۷ هزار و ۸۰۰ نفر رسیده و مبلغ کلاهبرداری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰۴۰ دادگاه کیفری ۲ استان تهران به ریاست قاضی علیرضا قاسمی فرستاده شد.

جلسه رسیدگی به پرونده روز گذشته با حضور پرشمار شاکیان برگزار شد. بعد از اعلام رسمیت جلسه، چند نفر از شاکیان با حضور در جایگاه از متهم شکایت کردند. سپس محمد در جایگاه قرار گرفت و اتهامش را انکار کرد.

او گفت: دفتر کارم نیز مجوز داشت. ابتدای کار حدود ۲۰۰ میلیون تومان جمع کردیم تقریباً کارها خوب پیش می‌رفت تا اینکه برای مدتی پروازها لغو شد و بعد از آن به ترافیک سنگین اعزام برخوردیم. این مدت که سپری شد با توجه به ایام محرم و اربعین اعزام‌ها به تأخیر افتاد به همین دلیل نتوانستیم وعده‌هایمان را عملی کنیم.

قاضی بعد از شنیدن دفاعیات متهمان ختم جلسه را اعلام کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=91944
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کلاه ۶ میلیاردی بر سر ۸۷۰۰ زائر عتبات
کلاه ۶ میلیاردی بر سر ۸۷۰۰ زائر عتبات
کلاه ۶ میلیاردی بر سر ۸۷۰۰ زائر عتبات
کلاه ۶ میلیاردی بر سر ۸۷۰۰ زائر عتبات
کلاه ۶ میلیاردی بر سر ۸۷۰۰ زائر عتبات