مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن با تأکید بر رتبه بندی مشتریان در پرداخت تسهیلات گفت: جذب منابع خرد از مشتریان و شرکتها در اولویت قرار گیرد.
مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن با تأکید بر رتبه بندی مشتریان در پرداخت تسهیلات گفت: جذب منابع خرد از مشتریان و شرکتها در اولویت قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، محمدابراهیم پورزرندی در بازدید از شعب تهران و بیان مطلب فوق افزود: باید رتبهبندی اعتباری مشتریان با توجه به پروندههای تسهیلاتی در دستور کار باشد.
وی تصریح کرد: رتبهبندی مشتریان یکی از ضروریات ارائه تسهیلات است تا تسهیلات پرداختی تبدیل به مطالبات نشود.
پورزرندی تأکید کرد: روسای شعب باید به نیاز مشتریان هر منطقه جغرافیایی و اقتصادی توجه کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به بافت هر منطقه، استعداد شعب دریکی از عوامل سپردهگذاری یا ارائه تسهیلات خرد و کلان بیشتر است، با برنامهریزی و خزانهداری نوین میتوان توازن را در سطح شبکه برقرار و امتیازات آن را در درجهبندی شعب لحاظ کرد.
پورزرندی اظهار کرد: روسای شعب موظفاند با شناسایی مشتریان کلان شرکتی و تجاری و مطالعه رفتار، میزان منابع، مصارف و معوقات سایر بانکها و مؤسسات همجوار با شعبه، تمرکز بیشتری برای جذب مشتریان داشته باشند.
وی در این بازدیدها به وصول مطالبات بهمنظور بازگرداندن وجوه بلوکهشده به چرخه مالی و ایجاد سود، تأکید و خاطرنشان کرد: پیگیری مستمر پروندهها در هرروز، مذاکره با مشتریان بدهکار و دستیابی به راهکارهای که منجر به حل مشکل بدهکاران میشود، باید در دستور کار شعب باشد.
انتهای پیام