در مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک قوامین ، مرتضی زیاری از سوی مدیرعامل بانک قوامین به عنوان رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک منصوب شد.

در مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک قوامین، مرتضی زیاری از سوی مدیرعامل بانک قوامین به عنوان رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک قوامین در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک قوامین گفت: با انجام بررسی های تطبیقی و جمع آوری اطلاعات و با رویکردی جدید، آرایش حوزه روابط عمومی و تبلیغات در ساختار سازمانی تغییر یافت و معاونت بازاریابی و تبلیغات به وجود آمده تا با نگاهی نو به بحث بازار و رقبا بپردازد.

وی ادامه داد: در ساختار جدید بخش تبلیغات از روابط عمومی منفک و به معاونت بازاریابی و امور استان ها منتقل شده و حوزه روابط عمومی نیز زیر مجموعه حوزه مدیریت شده و به فعالیت خود ادامه می دهد.

دکتر تقی نتاج با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف والای سازمان باید با تغییرات برگرفته از خرد جمعی سازمانی همراه شویم، خطاب به همکاران در حوزه های جدید گفت: همکاران در حوزه تبلیغات و روابط عمومی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و باید با هماهنگی فعالیت های هر دو حوزه را پیش ببرند، هم چنین در سیستم جدید همکاران باید با ادامه مسیر پیشین و نوآوری در حوزه کاری در راستای ارتقای بانک گام بردارند.

در این مراسم از زحمات حمید متقی موفق به خاطر چندین سال تلاش در عرصه ی روابط عمومی و تبلیغات بانک قدردانی و مرتضی زیاری به عنوان رئیس اداره ی کل حوزه مدیریت و روابط عمومی معرفی شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=91009
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

انتصاب رئیس جدید روابط عمومی بانک قوامین
انتصاب رئیس جدید روابط عمومی بانک قوامین
انتصاب رئیس جدید روابط عمومی بانک قوامین
انتصاب رئیس جدید روابط عمومی بانک قوامین
انتصاب رئیس جدید روابط عمومی بانک قوامین