بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشتاز ارائه دهنده خدمات الکترونیکی و اینترنتی علاوه بر سیبا و سبا سامانه جدید و پیشرفته بام را نیز طراحی کرده که با استقبال کاربران مواجه شده است.

بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشتاز ارائه دهنده خدمات الکترونیکی و اینترنتی علاوه بر سیبا و سبا سامانه جدید و پیشرفته بام را نیز طراحی کرده که با استقبال کاربران مواجه شده است.
به گزارش پایگاع اطلاع رسانی اخبارپول، با گذشت حدود یک سال از راه‌اندازی سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام)، کاربران این سامانه از مرز ۸۰۰ هزار نفر گذشته است.

امنیت بالا، جامعیت،کاربری بسیار آسان و هوشمندی این سامانه از مهم ترین علل استقبال مشتریان از این سرویس جدید است. رضایت خاطر مشتریان بانک از این سامانه به حدی بوده که درمدت حدود یک سال بیش از ۸۰۰ هزار کاربر جذب این سامانه شدند.

بام سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران دارای مزیت های منحصربفردی در بانکداری الکترونیک است.

مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران (ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب می توانند عضویت خود را در سامانه جدید بانکداری اینترنتی این بانک (بام) ثبت و فعال کنند.

مشتریان عضو سامانه پیامکی این بانک (ساپتا) با توجه به اینکه قبلا شماره تلفن همراه خود را در این سامانه ثبت کرده اند، می توانند با وارد کردن اطلاعات ملی کارت خود به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعب، عضو سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران (بام) شوند.

همچنین سایر مشتریان برای عضویت در این سامانه جدید که دارای ویژگی های منحصر به فرد نسبت به دیگر سامانه های بانکداری اینترنتی در کشور می باشد، ضرورت دارد با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور اقدام به تکمیل فرم مربوطه و عضویت در این سامانه کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=89556
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پیشرفت بانک ملی ایران در عرصه نوآوری‌های برتر بانکی
پیشرفت بانک ملی ایران در عرصه نوآوری‌های برتر بانکی
پیشرفت بانک ملی ایران در عرصه نوآوری‌های برتر بانکی
پیشرفت بانک ملی ایران در عرصه نوآوری‌های برتر بانکی
پیشرفت بانک ملی ایران در عرصه نوآوری‌های برتر بانکی