- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

ورود تکنولوژی از۶برند فعال بین‌المللی صنعت کشاورزی

نخستین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی و سیستم های آبیاری و صنایع وابسته برگزاری می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، این نمایشگاه با هدف ورود فناوری‌های روز دنیا در صنعت کشاورزی و استفاده مناسب از آب در بخش کشاورزی، هفدهم دی در تهران برگزار می‌شود.
در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی و سیستم‌های آبیاری و صنایع وابسته بیش از صد شرکت فعال از ایران و شش کشور فعال و دارای برند جهان از کشورهای اسپانیا، ترکیه، یونان، ایتالیا، آلمان، چین، ‌آخرین توانائی و دانش خود را به نمایش خواهند گذاشت.
در این نمایشگاه اخرین دستاورد‌ها در زمینه‌های ماشین و ادوات کشاورزی با الگو و فناوری نوین مکانیزاسیون، ماشین‌های کشت مستقیم (کشاورزی حفاظتی)، ماشینهای برداشت (کمباین و تراکتور) کشنده‌ها و دنباله بند‌ها تجهیزات تسطیح اراضی، سیستم‌های آبیاری لوله و اتصالات، نهاده‌ها شامل بذر، کود، سم و نهال، انواع کود پاش‌ها و سم پاش‌ها و علف کشهای ارگانیک. ماشین آلات راهسازی، لوازم و اتصالات و تجهیزات آبیاری، تولید لوله‌های UPVC، دستگاه بوجاری غلات و حبوبات و انواع بالابر و تولید و عرضه انواع کودهای آلی به نمایش گذاشته می‌شود.
برگزاری میز مذاکرات تجاری با هدف تبادل تجربیات برای ورود فن آوری روز دنیا در صنعت کشاورزی و بهره وری آب به ایران و مذاکره رو در رو برای توسعه همکاریهای تجاری و عقد قرار داد شرکتهای داخلی با هیئت‌های تجاری می‌ه‌مان از مهم‌ترین برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.
اولین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی، سیستمهای آبیاری و صنایع وابسته Agritech ۲۰۱۷، هفدهم تا بیستم دی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برپا می‌شود.

انتهای پیام