- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

اپلیکیشن اندرویدی «پینتاپین» عرضه شد

اپلیکیشن «پین‌تا‌پین» با امکان رزرو قطعی ۷۰۹هتل در ۱۳۴ شهر ایران بر پلتفرم اندروید ارائه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، یکی از دغدغه‌های همیشگی علاقه‌مندان به گردشگری و سیر و سفر، مشکل اقامت، یافتن و رزرو هتل مناسب و ارزان بوده است. استارت‌آپ ایرانی «پینتاپین» نیز که تا کنون این خدمات را مبتنی بر وب ارایه می‌کرد، اخیرا نسخه اندروید اپلیکیشن خود را معرفی کرده و به زودی نسخه iOS را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.
این اپلیکیشن از لوکس‌ترین تا ارزان قیمت‌ترین هتل‌های و حتی پانسیون‌های ایران را در بردارد و به گفته مدیران این استارت‌آپ، با همکاری هتل‌های طرف قرارداد، رزرو اتاق را با تخفیف‌های ویژه که تا ۷۰ درصد هم می‌رسد، ارائه می‌کند. در این اپلیکیشن، امکان انتخاب هتل بر اساس شهر، بودجه، پربازدیدترین و پر تخفیف‌ترین هتل‌ها فراهم است. ضمن اینکه کاربران می‌توانند پس از انتخاب هتل، از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین، هزینه اتاق مورد نظر را بپردازند و رزرو خود را در همان لحظه قطعی کنند. این اپلیکیشن که از کافه بازار و همچنین آدرس cdn.pintapin.com/app/Pintapin1.2.2.apk [2] قابل دریافت است، حاوی اطلاعات کاملی درباره هتل‌ها و امکانات آنهاست.
این اپلیکیشن که به زودی امکان خرید بلیت قطار و هواپیما را به کاربران ارائه می‌کند، به گفته مدیران پینتاپین، ارائه بسته کامل سفر به گردشگران کاربران را مدنظر قرار داده است.
این استارت‌آپ به منظور افزایش گردشگری و سیر وسفر با هر بودجه‌ای درایران و کمک به مسافران ایرانی و خارجی برای اطمینان از رزرو قطعی، مطمئن و آسان در پاییز سال ۱۳۹۴ ایجاد شده و به کاربران خود پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌کند. این شرکت مجوز قانونی فعالیت خود را از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گرفته و نماد اعتماد الکترونیکی را نیز دریافت کرده است.
گفتنی است وبسایت پین تا پین نیز در آدرس www.pintapin.com [3] علاوه بر امکانات مذکور، اطلاعات متنوعی همچون راهنمای سفر به شهرهای مختلف را به علاقه‌مندان به ایرانگردی ارائه می‌کند.

انتهای پیام