- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

استقبال ۱۰ هزار نفری از یک نرم افزار حسابداری شخصی

یک شرکتی نرم افزاری، براساس اصل مسئولیت اجتماعی و به پاس یک دهه همراهی مشتریان خود به عموم مردم ،«نرم افزار حسابداری شخصی» را هدیه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، این رویداد به مناسبت سیزدهم دی‌ماه و همزمان با سالروز تأسیس این شرکت آغاز شد تا جشن ۱۰سالگی با شعار «یک دهه افتخار و نوآوری» برای مشتریان، کارکنان و نمایندگان این شرکت شیرین‌تر شود.

فرهاد فرهوش مدیرعامل شرکت محک با بیان این خبر گفت: هدف از برگزاری این رویداد، قدردانی از همراهی مشتریانی بود که به تولید محصولات و خدمات باکیفیت احترام گذاشتند و در این یک دهه با ما همراه بودند.

او ادامه داد: علاوه بر مشتریان این شرکت، عموم مردم هم می‌توانستند در این مدت محدود، با مراجعه به سایت محک [2] و ثبت اطلاعات، نام و شماره موبایل را اعلام و اپلیکیشن رایگان نرم‌افزار حسابداری شخصی را دریافت کنند.

او با اشاره به فعالیت‌های این موسسه گفت: این شرکت با شعار «خلق طعم جدیدی از نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی» با همراهی خانواده‌ای ۵۰ هزارنفری در تمام نقاط کشور فعالیت دارد و تولید نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی را انجام می‌دهد.

وی در خصوص تنوع محصولات هم توضیح داد: تولید و پشتیبانی انواع نرم‌افزارهای حسابداری و مدیریتی با تکنولوژی‌های روز دنیا در قالب محصولات ساده و نوآورانه‌ هدفی بوده است که در حوزه‌های حسابداری فروشگاهی، حسابداری شرکتی، حسابداری تولیدی و حسابداری شخصی به محصول منجر شده است.

وی تاکید کرد: ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر شدن امور مالی و مدیریتی کسب‌وکار‌ها و اشخاص سرتاسر کره زمین هدفی است که با ارائه این نرم افزار‌ها دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام