- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

رشد ذخایر حق بیمه اتکایی بیمه پارسیان

طبق صورت های مالی ارائه شده از سوی بیمه پارسیان از عملکرد ۶ ماهه، ذخایر حق بیمه اتکائی واگذاری این شرکت با رشد چشمگیر ۶۶۴ درصدی همراه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، شرکت بیمه پارسیان درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۵ با ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه مبلغ ۶۷۸ ریال پیش بینی شد و شرکت در عملکرد ۶ ماهه خود به ۲۲۳ ریال از این درآمد رسید و بودجه را ۳۳ درصد پوشش داد.
همچنین حق بیمه صادره شرکت در نیمه اول امسال مبلغ ۸ هزار و ۸۶ میلیارد ریال محقق شد که نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل با رشد ۲۹ درصدی همراه شد. درآمد حق بیمه این شرکت هم تا پایان شهریور مبلغ ۶ هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال محقق شد که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل ۲۹ درصد افزایش یافته است.
گفتنی است افزایش ذخایر حق بیمه اتکایی واگذاری این شرکت مبلغ ۲۵۴ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال اعلام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی ۹۴ با رشد ۶۶۴ درصدی همراه شده و درآمد حق بیمه سهم نگهداری هم مبلغ ۵ هزار و ۴۳۴ میلیارد ریال در نیمه اول امسال محقق شد و این مبلغ نسبت به سال مالی گذشته ۳۳ درصد افزایش یافته است.
بنابراین گزارش این شرکت در نیمه اول امسال سود خالص ۴۴۶ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریالی به دست آورد و سود انباشته شرکت در پایان دوره مبلغ ۵۳۸ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال به ثبت رسیده است.
به نوشته نقدینه،همچنین آخرین قیمت هر سهم این شرکت مبلغ ۲۸۴۰ ریال به ثبت رسیده و نسبت قیمت به درآمد هر سهم شرکت ۴.۱۹ است.

انتهای پیام