در سال های اخیر بانک داری شرکتی برای رفع همه جانبه نیاز مشتریان در کشور فعال شده و می تواند در جهت ارتقاء خدمات بانک داری تاثیر گذار باشد که خوشبختانه این ویژگی، نمود بارزی در بانک مهر اقتصاد دارد.

معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در جمع کارکنان استان آذربایجان شرقی، گفت: در سال های اخیر بانک داری شرکتی برای رفع همه جانبه نیاز مشتریان در کشور فعال شده و می تواند در جهت ارتقاء خدمات بانک داری تاثیر گذار باشد که خوشبختانه این ویژگی، نمود بارزی در بانک مهر اقتصاد دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، ایرج نیک اختر – معاون اعتبارات و امور بین الملل بانک – در این نشست، گفت: موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن می باشد لذا هر چه تلاش و برنامه ریزی هوشمندانه تر باشد رسیدن به اهداف و برنامه ها آسان تر خواهد شد.
نیک اختر تصریح کرد: رشد منابع بانک ارتباط مستقیم با نگاه مجموعه به نیروی انسانی دارد در نتیجه هر چه این رابطه عاطفی بین مجموعه با همکاران قویتر و مستحکم تر باشد، موفقیت ها بیشتر خواهد بود.
معاون اعتبارات و امور بین الملل منابع نزد بانک ها را امانات سپرده گذاران دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا به عنوان وکیل سپرده گذاران و سهامداران این منابع را در چارچوب قوانین شرع مقدس و در مسیر تولید و رشد و شکوفائی جامعه بکار گیریم.
نیک اختر موفقیت یک بانک را در گرو، میزان وفاداری مشتریان دانست و افزود: در سال های اخیر بانک داری شرکتی برای رفع همه جانبه نیاز مشتریان در کشور فعال شده و می تواند در جهت ارتقاء خدمات بانک داری تاثیر گذار باشد که خوشبختانه این ویژگی، نمود بارزی در بانک مهر اقتصاد دارد.
وی با تاکید بر تکریم بر ارباب رجوع و مشتری مداری، گفت: این نگاه در بانک مهر اقتصاد به بهترین نحو در حال انجام است و موفقیت های کسب شده این بانک نشات گرفته از برخورد شایسته ی همکاران با مشتریان و تکریم ارباب رجوع می باشد.
وی با یاد آوری نام گذاری امسال با عنوان “اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل”، اظهار داشت: اشتغال پایدار یکی از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر آن دارند بنا بر این بانک مهر اقتصاد با اهتمام و جدیت در اجرای عملی اقتصاد مقاومتی در نظر دارد تا در مرتفع شدن این دغدغه سهیم باشد.
گفتنی است در پایان این مراسم از مسئولین شعب شهید تجلائی، ستارخان و شعبه هادیشهر و رئیس دایره حقوقی استان با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
همچنین معاون اعتبارات و هیئت همراه در این سفر، از کارخانجات شیشه آذر، سایپا، شیفته بناب (عشایر)، آکپا، آرد بهاران و شیار ماکارون بازدید کردند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=83835
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانکداری شرکتی در مهر اقتصاد اجرا می‎شود
بانکداری شرکتی در مهر اقتصاد اجرا می‎شود
بانکداری شرکتی در مهر اقتصاد اجرا می‎شود
بانکداری شرکتی در مهر اقتصاد اجرا می‎شود
بانکداری شرکتی در مهر اقتصاد اجرا می‎شود