معاون اول رییس جمهوری تهاتر مطالبات برخی شرکت ها با بدهی همان شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان خصوصی سازی را ابلاغ کرد.

معاف از مالیات

معاون اول رییس جمهوری تهاتر مطالبات برخی شرکت ها با بدهی همان شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان خصوصی سازی را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، با تصمیم هیئت وزیران و ابلاغ اسحاق جهانگیری، مطالبات و بدهی شرکت های مدیریت تولید، توانیر، افق توسعه انرژی خلیج فارس، تولید نیروی آذرخش، مولد برق یزد، صنعتی گام اراک و گروه صنعتی سپاهان به سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان خصوصی سازی تهاتر می شود.

متن مصوبه های هیئت وزیران به شرح زیر است:
۱- مطالبات شرکت های فارس گاز پاورپلنت و ساوت اصفهان پاورپلنت از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با بدهی همان شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور به شرح جدول ذیل به مبلغ چهارصد و سی و سه هزار و نهصد و هشتاد و هفت میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۹۸۷ر۴۳۳) ریال تهاتر می شود.
۲- شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) تا سقف تهاتر انجام شده، جایگزین اشخاص بدهکار مندرج در جدول فوق الذکر می شوند و مکلف است ضمن اصلاح حساب، حسب مورد نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه داری کل کشور در سررسید مقرر براساس ضوابط و مقررات مربوط با هماهنگی سازمان خصوصی سازی و سازمان امور مالیاتی کشور اقدام نماید.
۳- سازمان خصوصی سازی و سازمان امور مالیاتی کشور حسب مورد مکلفند ضمن انجام اقدامات اجرایی لازم برای وصول مطالبات خود طبق ضوابط و مقررات مربوط به خود، ارقام مندرج در جدول فوق الذکر را به عنوان پرداخت بدهی در حساب اشخاص بدهکار منظور نموده و ظرف یک روز کاری پس از ابلاغ این تصویب نامه نسبت به توقف عملیات اجرایی و رفع ممنوع الخروجی اشخاص مذکور بابت بدهی تا سقف مبلغ تهاتر شده اقدام نماید.
متن مصوبه دوم
۱- مطالبات شرکت های افق توسعه انرژی خلیج فارس،تولید نیروی آذرخش، مولد برق یزد، صنعتی گام اراک و گروه صنعتی سپاهان از شرکت های دولتی با بدهی همان شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان خصوصی سازی به شرح جدول ذیل به مبلغ یک میلیون و چهارصد و سه هزار و نهصد و سی و نه میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۹۳۹ر۴۰۳ر۱) ریال تهاتر می شود.
۲- شرکت های مدیریت شبکه برق ایران، توانیر، برق منطقه ای آذربایجان و گاز استان گلستان تا سقف تهاتر انجام شده، حسب مورد جایگزین اشخاص بدهکار مندرج در جدول فوق الذکر می شوند و مکلفند ضمن اصلاح حساب، حسب مورد نسبت به پرداخت مبلغ موردنظر به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه داری کل کشور در سررسید مقرر براساس ضوابط و مقررات مربوط با هماهنگی سازمان خصوصی سازی و سازمان امور مالیاتی کشور اقدام نمایند.
۳- سازمان خصوصی سازی و سازمان امور مالیاتی کشور حسب مورد مکلفند ضمن انجام اقدامات اجرایی لازم برای وصول مطالبات خود طبق ضوابط و مقررات مربوط به خود، ارقام مندرج در جدول فوق الذکر را به عنوان پرداخت بدهی در حساب اشخاص بدهکار منظور نموده و ظرف یک روز کاری پس از ابلاغ این تصویب نامه نسبت به توقف عملیات اجرایی و رفع ممنوع الخروجی اشخاص مذکور بابت بدهی تا سقف مبلغ تهاتر شده اقدام نمایند.
معاون اول رییس جمهوری، این مصوبه ها را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت نیرو ابلاغ کرد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=82514
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تهاتر بدهی شرکت‌ها به سازمان امور مالیاتی
تهاتر بدهی شرکت‌ها به سازمان امور مالیاتی
تهاتر بدهی شرکت‌ها به سازمان امور مالیاتی
تهاتر بدهی شرکت‌ها به سازمان امور مالیاتی
تهاتر بدهی شرکت‌ها به سازمان امور مالیاتی