مدیرعامل بانک پارسیان: مشکلات تولید و صادرات و خدمات و بازرگانی را با حمایت های مالی مناسب بانک ها کاهش دهیم.

کارکرد بانک ها در نظام بانکی

مدیرعامل بانک پارسیان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران در خصوص نظام بانکى کشور،گفت: باید با هم افزایی و همکاری، از منابع مالی مردم در بانک ها استفاده کرده و با تقویت سرمایه انسانی و نیروهای شعب بانک ها، براى پیشرفت کشور و تولید گام برداشته و مشکلات تولید و صادرات و خدمات و بازرگانی را با حمایت های مالی مناسب بانک ها کاهش دهیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، روز پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۹۵، کورش پرویزیان به اتفاق هیات همراه از شعب بانک پارسیان در استان البرز بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل مربوط به عرضه خدمات، وصول مطالبات، اجرای نرم افزارهای بانکی طراحی شده توسط متخصصان داخلی در این شعب، مشتری مداری کارکنان و جلب رضایت مشتریان قرار گرفت.
پرویزیان در دیدار با جمعی از مشتریان بانک، ضمن تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی بانک پارسیان، گفت: همکاران بانک پارسیان با بهبود بهره وری و کارایی شعب در گوشه و کنار کشور، در جهت جلب رضایت مشتریان، پیگیری مسائل فعالان اقتصادی و اجرای اقتصاد مقاومتی اقدامات موثری انجام داده اند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتى با «اقدام و عمل» امکان پذیر بوده و برای یکایک بندهاى سیاست هاى اقتصاد مقاومتى باید به‌طور واقعى و برنامه ای اجرایی شود. باید برنامه‌ریزى کرده و قدم‌ به ‌قدم برنامه را دنبال کنیم و توجه داشته باشیم که نقش کار و حضور نیروی انسانی و همکاران بانک در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتى مرتبط با مسائل این بانک، بسیار موثر است.
پرویزیان با تاکید بر اصلاح روش ها و فرآیندها و نیز توجه به نکات فنی،گفت: امنیت شبکه بانکی و توجه به منافع و حقوق مردم از مهم ترین رویکردهای این بانک در سال جاری است و طراحی و پیاده سازی نرم افزار لوتوس نیز در همین راستاست.
مدیرعامل بانک پارسیان ادامه داد: براین اساس لازم است که همکاری با دانشگاه ها و موسسات دانش بنیان را افزایش دهیم تا با تکیه بر توان ملی ، مایه سرافرازی ملت ایران باشیم.

برای پیوستن به کانال تلگرامی “اخبارپول” اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=79370
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پشتیبانی بانک پارسیان از تولید
پشتیبانی بانک پارسیان از تولید
پشتیبانی بانک پارسیان از تولید
پشتیبانی بانک پارسیان از تولید
پشتیبانی بانک پارسیان از تولید