کارگاه آموزشی V.A.T برای پاسخ به نیاز مودیان مالیاتی در خصوص آشنایی با قانون مالیات برارزش افزوده سه‌شنبه ۱۷ شهریورماه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به همت شرکت سپیدارسیستم آسیا، سمینار مالیات بر ارزش افزوده و کارگاه آموزشی V.A.T برای پاسخ به نیاز مودیان مالیاتی در خصوص آشنایی با قانون مالیات برارزش افزوده سه‌شنبه ۱۷ شهریورماه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، سمینار قانون مالیات بر ارزش افزوده و معافیت‌های آن سه‌شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۴ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ توسط این شرکت در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این سمینار برای پاسخ به نیاز مودیان مالیاتی در خصوص آشنایی با قانون مالیات برارزش افزوده برگزار می‌شود و در آن علیرضا فلاح میرزایی، مدرس دانشگاه، عضو سابق شورایعالی مالیاتی کشور، رئیس اسبق هیات عالی انتظامی مالیاتی و دادستان سابق انتظامی مالیاتی به آموزش جدیدترین قوانین و معافیت‌های مالیات بر ارزش افزوده خواهد پرداخت.

مخاطبین اصلی سمینار قانون مالیات بر ارزش افزوده و معافیت‌های آن را باید حسابداران، مدیران مالی و مدیران جوان حوزه کسب‌وکارهای کوچک دانست که می‌توانند از مباحثی همچون کلیات و تعاریف قانون مالیات ارزش افزوده، معافیت‌ها، مأخذ، نرخ و نحوه محاسبه مالیات، وظایف و تکالیف مودیان، سازمان مالیات بر ارزش افزوده و وظایف و اختیارات آن، سایر مالیات‌ها و عوارض خاص، تکلیف سایر قوانین مرتبط و تاریخ اجرا، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، صورتحساب فروش کالا و خدمات و بخشنامه‌ها استفاده کنند.
همچنین در حاشیه سمینار، کارگاه آموزشی V.A.T در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش مباحث مالیاتی برگزار می‌شود که در این برنامه کلیات و تعاریف مالیات بر ارزش افزوده، سابقه مالیات بر ارزش افزوده در ایران، معافیت‌های مالیات بر ارزش افزوده و جرائم قانونی نظام مالیات بر ارزش افزوده و روش‌های آماده‌سازی و ارسال فایل V.A.T در سیستم سپیدار همکاران‌سیستم تشریح می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در سمینار به وب‌سایت شرکت به نشانی www.sepidarsystem.com/seminar مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۱۰۲۲۸۸۸ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=68710
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کارگاه آموزشی قوانین مالیات برارزش افزوده برگزار می‌شود
کارگاه آموزشی قوانین مالیات برارزش افزوده برگزار می‌شود
کارگاه آموزشی قوانین مالیات برارزش افزوده برگزار می‌شود
کارگاه آموزشی قوانین مالیات برارزش افزوده برگزار می‌شود
کارگاه آموزشی قوانین مالیات برارزش افزوده برگزار می‌شود