پس از ۶۳ روز از رونمایی صندوق پس انداز خانه یکم ۱۴ هزار نفر برای افتتاح این حساب در سراسر کشور در شعب بانک مسکن اقدام کردند.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: پس از ۶۳ روز از رونمایی صندوق پس انداز خانه یکم ۱۴ هزار نفر برای افتتاح این حساب در سراسر کشور در شعب بانک مسکن اقدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، محمدهاشم بت شکن روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از محل افتتاح صندوق پس انداز مسکن خانه یکم تاکنون بانک مسکن ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال منابع مالی را کسب کرده است.
وی با اشاره به مزیت های تشکیل صندوق های پس انداز مسکن، تصریح کرد: صندوق پس انداز یکم بیشتر با هدف تقویت رژیم پس انداز برای زوجین و جوانان راه اندازی شد و تاکنون مردم استقبال خوبی از افتتاح این حساب داشته اند.
وی با بیان آنکه به طور متوسط روزانه ۳۰۰ نفر برای افتتاح حساب صندوق پس انداز خانه یکی به شعب بانک مسکن مراجعه می کنند، اظهار داشت: در طرح افتتاح حساب یکم سقف تسهیلات خانه اولی ها در تهران به ۸۰ میلیون تومان و در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر۶۰ میلیون تومان و در سایر شهرها پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی را برای افراد واجد شرایط در نظر گرفته شده است.
بت شکن افزود: متقاضیانی که تاکنون نسبت به افتتاح حساب اقدام کردند به این امید هستند که طی یک سال آینده با سه برابر شدن سپرده خود، ۸۰ میلیون تومان تسهیلات خرید خانه را از بانک مسکن دریافت کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=68671
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افتتاح ۱۴ هزار حساب صندوق مسکن یکم
افتتاح ۱۴ هزار حساب صندوق مسکن یکم
افتتاح ۱۴ هزار حساب صندوق مسکن یکم
افتتاح ۱۴ هزار حساب صندوق مسکن یکم
افتتاح ۱۴ هزار حساب صندوق مسکن یکم