پککو طرحی را بعنوان “جشنواره رمضان پارسیان” برای دارندگان دستگاه کارتخوان‏ متصل به حساب بانک پارسیان برگزار می‌کند که این جشنواره از تاریخ ۲۰/۰۳/۱۳۹۴ شروع و تا تاریخ ۱۰/۰۵/۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت.

عبدالعظیم قنبریان مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان گفت : پککو به منظور ترویج فرهنگ استفاده از پرداخت های الکترونیکی در کشور و به منظور قدردانی از حسن اعتماد و همراهی صمیمانه مشتریان در ماه مبارک رمضان در تهران و سایر استانها طرحی را بعنوان “جشنواره رمضان پارسیان” برای دارندگان دستگاه کارتخوان‏ متصل به حساب بانک پارسیان برگزار می‌کند که این جشنواره از تاریخ ۲۰/۰۳/۱۳۹۴ شروع و تا تاریخ ۱۰/۰۵/۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، وی همچنین درباره جزئیات طرح جشنواره افزود : شرط شرکت در قرعه کشی جشنواره رمضان پارسیان کسب حداقل ۱۰۰ امتیاز می باشد به طوری پذیرندگان به ازای هر تراکنش مانده گیری ۴ امتیاز و به ازای هر ۰۰۰/۵۰ ریال تراکنش خرید ، فروش شارژ و پرداخت قبوض ، ۱ امتیاز تا سقف ۴۰ امتیاز برای هر تراکنش کسب خواهند نمود .
جوایز نیز به دو صورت “بدون انجام قرعه کشی” و “با انجام قرعه کشی” بوده و پس از اتمام دوره برگزاری جشنواره به پذیرندگان منتخب اهدا می‏گردد.
جوایز بدون انجام قرعه کشی شامل ” صدها دستگاه تبلت” به پذیرندگانی که دارای بیشترین امتیاز می‏باشند و جوایز با انجام قرعه کشی شامل ۱۷ خودرو ۲۰۶″، “ده‏ها کمک هزینه سفر زیارتی” و” هزاران کارت هدیه” خواهد بود.
مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود ضمن اشاره به دارا بودن سهم ۲۱ درصدی کارتخوان های پککو در بازار (در سال ۱۳۹۳ ) افزود : شرکت در سال مذکور موفق به جذب تعداد بیش از یک میلیارد تراکنش شده است که این تعداد رشد تقریبی ۵۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشته است.
شایان ذکر است تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در کشور بیش از ۸۳۳ هزاردستگاه کارتخوان را در سراسر کشور نصب نموده و از طریق ۳۴ نمایندگی استانی در بیش از ۸۵۶ شهر خدمات ارائه می کند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=65644
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

جشنواره رمضان تجارت الکترونیک پارسیان آغاز شد
جشنواره رمضان تجارت الکترونیک پارسیان آغاز شد
جشنواره رمضان تجارت الکترونیک پارسیان آغاز شد
جشنواره رمضان تجارت الکترونیک پارسیان آغاز شد
جشنواره رمضان تجارت الکترونیک پارسیان آغاز شد