- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

“پارسیان” صدور بیمه‌ شخص ثالث را ازسرگرفت

مدیرعامل بیمه پارسیان آخرین وضعیت این شرکت بورسی ۱۱۰ میلیارد تومانی را در مورد بیمه‌نامه‌های شخص ثالث اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس به نقل از فارس، در پی تصمیم دو هفته پیش بیمه مرکزی در مورد ممانعت از صدور بیمه‌نامه شخص ثالث توسط بیمه پارسیان، این شرکت بورسی با چالش تازه‌ای مواجه شد و مدیرعامل آن ضمن اعلام برطرف شدن این اتفاق در آینده نزدیک از مسئولان سازمان بورس درخواست توقف نماد معاملاتی در بازار سهام را کرد که با عدم موافقت سازمان بورس مواجه شد.

حال تازه‌ترین تحولات این شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی حکایت از آن دارد که مدیر عامل بیمه پارسیان با ارسال نامه‌ای به سازمان بورس ، اقدام به شفاف سازی کرده است.

هادی اویار حسین با اشاره به ارسال نامه ۴ بهمن به سازمان بورس اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌ به عمل آمده با بیمه مرکزی و با استناد به مطالب سایت رسمی شرکت مزبور ( بیمه مرکزی با ادامه روند صدور و تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث توسط بیمه پارسیان موافقت کرد) خواهشمند است، موضوع به نحو مقتضی توسط سازمان بورس اطلاع رسانی شود.

براساس این گزارش ،بیمه پارسیان با سرمایه ۱۱۰ میلیارد تومانی یکی از شرکت‌های خصوصی و وابسته به بانک پارسیان است که از ۲۳ آبان ۸۹ با کشف قیمت ۳۳۰ تومانی هر سهم به جمع شرکت‌های بورسی پیوسته است.

انتهای پیام