دیه کامل یک مرد مسلمان در ماه‌های غیر حرام ۱۶۵ میلیون تومان تعیین شد که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته و در ماه‌های حرام نیز یک سوم این مبلغ، به میزان کل نرخ دیه افزوده می‌شود.

وزیر دادگستری، نرخ دیه در سال ۱۳۹۴ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول (poolpress.ir)، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری درباره نرخ دیه در سال ۱۳۹۴، گفت: با اعلام موافقت رییس قوه قضاییه، دیه کامل یک مرد مسلمان در ماه‌های غیر حرام ۱۶۵ میلیون تومان تعیین شد که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته و در ماه‌های حرام نیز یک سوم این مبلغ، به میزان کل نرخ دیه افزوده می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به نرخ دیه تعیین شده، کاهش تلفات در سال گذشته و نیز اقدامات مراقبتی پیش‌بینی شده در سال جاری، در نرخ بیمه‌ها تغییری ایجاد نگردد و هموطنان عزیز نسبت به تجدید بیمه‌نامه‌های خود اقدام کنند.

پورمحمدی افزود: از هموطنان عزیزی که بنا به هر دلیلی تا کنون از خدمات بیمه شخص ثالث استفاده نمی‌کرده‌اند، می‌خواهیم تا با مراجعه به شرکت‌های بیمه‌گر، هر چه سریعتر نسبت به دریافت بیمه‌نامه خود اقدام کرده و این شرکت‌ها را در ارایه خدمات مناسب به آسیب‌دیدگان احتمالی یاری نمایند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=59063
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نرخ دیه سال ۹۴ اعلام شد
نرخ دیه سال ۹۴ اعلام شد
نرخ دیه سال ۹۴ اعلام شد
نرخ دیه سال ۹۴ اعلام شد
نرخ دیه سال ۹۴ اعلام شد